1393-07-28 07:25
1545
5
4567
سلیمانی : رسانه ها بازوی مدیران هستند

گفتگو با جوان موفق گرگانی در عرصه فرهنگی و اجتماعی

علی اصغر سلیمانی یکی از جوانان موفق گرگانی است که تاکنون توانسته در عرصه های مختلف اجتماعی حضوری فعال و موثر داشته باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر سلیمانی یکی از جوانان موفق گرگانی است که تاکنون توانسته در عرصه های مختلف اجتماعی حضوری فعال و موثر داشته باشد .

از جمله فعالیتهای سلیمانی می توان به نایب رئیس کانون فرهنگی هنری علی بن موسی الرضا(ع) مسجد قمر بنی هاشم کوی کاشانی ، عضو هیات امنا مسجد قمر بنی هاشم کوی کاشانی ، نماینده هفته نامه پیک خزر در استان گلستان ، مسئول هیئت جوانان قمر بنی هاشم ، نماینده رئیس سبک سوپر کیک بوکسینک و فول کنتاکت ICO در استان گلستان و نماینده سلاح های سرد و دفاع شخصی در همین رشته در ایران ، دبیر انجمن اندیشه سبز جوان ، مدیر اسبق خانه فرهنگی سرای خانواده تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ، مشاور انجمن بیماران خاص در استان گلستان ، شورایار محله کاشانی در شورای دوره سوم ، سرپرست سابق روزنامه وارش در گلستان اشاره کرد.

همچنین علی اصغر سلیمانی خبرنگاری است که افتخار داشت در مسابقه پیاده روی هفته هلال احمر برنده قرعه کشی سفر به کربلا باشد و ماه گذشته به این سفر معنوی اعزام شد.

سلیمانی طی گفتگویی کوتاه با گلستان ما گفت : انسان اگر در مسیر تعالی و هدف والا قرار بگیرد و رضایت خداوند و حل مشکلات مردم را سرلوحه فعالیتهای روزمره بکند قطعا آرامش درونی خواهد یافت .

وی که مسئول هیئت جوانان است در آستانه مامه محرم اذعان کرد: امام حسین (ع) نبض عالم حقیقت و آزادیخواهی است و هر انسانی در عالم باید از این ایده و الگو پیروی کند تا دنیا و آخرتش ضایع نشود .

این فعال فرهنگی اجتماعی شهر گرگان تصریح کرد: کار فرهنگی سلسله مراتب و تبعاتی دارد که بایستی کارشناسان امر خیلی حساس باشند چون اگر تاثیر سوء مشاهده شود جبران آن سخت و زمان بر خواهد شد.

علی اصغر سلیمانی در پایان تاکید کرد: مطبوعات و رسانه ها نقش بسزایی در مراقبت وس لامت جامعه در همه زمینه ها دارند و مدیران به شنریات اعتماد بکنند و از انها به عنوان بازوی خود استفاده کنند . 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رجا شیرزاد

به به چه جوان موفقی! ماشاء الله به این همه فعالیت و سمت. کار دیگری ندارد .واقعا موفق است برا آن جناب آرزوی موفقیت دارم.

0
0
پاسخ
1393-07-28 09:14
نازنین

برای این جوان موفق شهرمان آرزوی تندرستی و بهروزی دارم. این جوان موفق تا الان کجا بود. چقدر ناشناخته بود.ی سمت مشاوری فرمانداری و استانداری رو کم دارد.

0
0
پاسخ
1393-07-28 09:18
ش.کمیزی

با سلام از درگاه ایزد منان موفقیت روز افزونتان را ارزو میکنم

0
0
پاسخ
1393-08-01 15:20
ش.ک

گلستانی عزیز پیروزو پایدار باشی

0
0
پاسخ
1393-08-01 20:02
حسین.د

پیروز وپایدار باشی

0
0
پاسخ
1393-08-01 20:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.