1396-07-17 13:55
606
0
45047
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

پیشگیری از وقوع جرم باید مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی باشد

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی باشد، گفت: بار سنگین امنیت کشور بر دوش نیروی انتظامی است و حضور پلیس سبب شده که مردم در همه حال آنها را یار و یاور خود بدانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله حسینی شاهرودی در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول و هیئت همراه به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با تقدیر از تلاش مجدانه پلیس در تامین امنیت شهروندان اظهار داشت: بار سنگین امنیت کشور بر دوش نیروی انتظامی است و حضور بی‌بدیل پلیس در هر برهه ای از زمان موجب شده که مردم در همه حال آن‌ها را یار و یاور خود بدانند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری وظیفه مهم نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت در جامعه دانست و گفت: از مجموعه ماموریت‌هایی که برای پلیس مهم است پیشگیری از جرائم است چرا که وقوع جرائم تامین نظم و امنیت را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: امنیت و احساس امنیت به عنوان حیاتی ترین نیاز انسان در زندگی اجتماعی و یک واقعیت عینی و ذهنی در حیات اجتماعی افراد محسوب می‌شود و پیشرفت و تکامل اجتماعی افراد را در جامعه فراهم می‌آورد.

آیت‌الله شاهرودی تاکید کرد: هدف پلیس ایجاد رضایتمندی شهروندان است و باید تمام سعی و تلاشش بر این باشد که با برخورد با هنجارشکنان اجتماعی و برهم زنندگان نظم و امنیت، این آرامش و شادابی را به مردم هدیه دهد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، کارکنان انتظامی را به تقوای الهی در هر شرایط و موقعیت و جدیت کامل در انجام دادن فرائض دینی دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.