1396-07-17 08:29
1149
0
45033
به قلم تمسکنی زاهدی :

تحلیلی بر فضای مسموم و اذهان آشفته و مشوش جامعه امروز

متاسفانه نیروهای درون نظام به جان هم افتاده اند؛ قوای سه گانه کشور برای هم خط ونشان می کشند، ازطرفی فساد بخصوص فساد مالی و  رانت و رانت خواری درکشورنهادینه شده و به سطوح بالای مقامات کشوری رسیده؛

به گزارش گلستان ما ؛ عباسعلی تمسکنی زاهدی کارشناس مسائل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی استان گلستان طی مطلبی به بررسی نقش آسیب های اجتماعی در جامعه امروز پرداخت . او می گوید : فضای کشور مسموم شده، اذهان مشوش شده، دلها غمگین وافسرده شده.چرا؟!

چون متاسفانه نیروهای درون نظام به جان هم افتاده اند؛ قوای سه گانه کشور برای هم خط ونشان می کشند، ازطرفی فساد بخصوص فساد مالی و  رانت و رانت خواری درکشورنهادینه شده و به سطوح بالای مقامات کشوری رسیده؛

ازیک طرف خانواده هایی هستند که محتاج شام شب اند و آه در بساط ندارند وازطرفی سخن از اختلاس های چندهزار میلیاردی به میان می آید که دل مردم ودلسوزان نظام را به درد می آورد ، بدتر ازهمه ،مسئولین بجای رفع معضلات کشور ، سخنان جنجالی و تعجب برانگیز به زبان می رانند وهمدیگر را متهم می کنند وکشور شده صحنه نمایش دزد وپلیس .

اگر قوه قضائیه با اولین مفسد اقتصادی (آقای رفیق دوست وهم دستانش) قاطعانه و با اشد مجازات برخورد می کرد؛ اگر دربرخورد با رانت خواری واختلاس اقای  کرباسچی بخاطر وساطت وحمایت مرحوم هاشمی عفو و بخششی در کار نمی بود؛ اگر در بررسی پرونده های فساد مالی تعجیل می شد و پرونده ها طولانی نمی شدند؛ اگر با جاسوسی و خیانت به وطن و فساد و رشوه واختلاس ورانت خواری ولو با مبلغ بسیاراندک قاطعانه ودر اسرع وقت برخورد  می شد الان فساد فراگیر وفراجناحی نمی شد.

متاسفانه در هردوجناح کشور عده ای کم ظرفیت و دنیاطلب با پشتوانه حزبی بر بیت المال چنبره زده اند و دراین میان بقیه اعضاء جناح وحزب کورکورانه  به دفاع از آنان می پردازند.

ازدستگاه قضائی ، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی وسپاه پاسداران عاجزانه تقاضا دارم با اقدامات قاطع وشجاعانه و بدون مراعات پست ومقام افراد و وابستگی جناحی ، افراد مختلس و رانت خوار  ووطن فروش را دستگیر و به اشد مجازات برسانید .

و این فاصله طبقاتی که شکاف عمیقی در جامعه ایجاده کرده را ازبین ببرید و با اقدام انقلابی دل مردم را شاد و امیدوار به آینده و به نظام اسلامی بکنید و خارچشم دشمنان شوید.انشالله آینده از آن پاکان و مستضعفان ومصلحان خواهد شد.
انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.