1396-07-14 19:02
625
0
44945

گلایه دانش آموزان متوسطه اول از نقص کتاب زبان خارجه + تصویر

کتاب زبان خارجه دوره متوسطه در شرق گلستان بدون سی دی مربوطه توزیع شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، آموزش زبان های خارجه یکی از الزامات زندگی اجتماعی امروزی است که همیشه مطرح بوده و دولتها هم برای این منظور اقداماتی را فراهم می آوردند.

در نظام آموزش و پرورش کشورمان هم آموزش دو زبان از زبانهای غیر فارسی مد نظر بوده که یکی از زبان عربی و دیگری هم زبان انگلیسی می باشد.

آموزش زبان خارجه در مدارس از دوره متوسطه اول آغاز می شود.

استفاده از نرم افزارها و سی دی های آموزشی استاندارد هم می تواند به آموزش زبانهای خارجه کمک شایانی نماید.

در سال تحصیلی 96-97 کتابهای زبان انگلیسی طبق مندرجات پشت جلد کتابها، به همراه سی دی در بین دانش آموزان باید توزیع می شدند، امری اصلا تا زمان درج این خبر هنوز محقق نشده و از زمان توزیع کتابها مورد گلایه و انتقاد خانواده ها و دانش آموزان شده است.

khmarban2

فاطمه یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول شرق گلستان در همین خصوص می گوید: الان چند وقتی است که درسها شروع شده و در تمرینات ما گزینه هایی را داریم که باید به سی دی درسی مراجعه کنیم که متاسفانه سی دی وجود ندارد که ما به آن رجوع کنیم.

زهرا نیز که در دوره متوسطه اول درس می خواند در همین خصوص می گوید: چرا وقتی چیزی آماده نیست نصف و نیمه به خورد دانش آموزان داده می شود.

علی که دانش آموز یکی از مدارس غیرانتفاعی است نیز می گوید: حداقل اگر سی دی این درسها را دولت نمی تواند آماده کند، روی جلد کتابها نمی نوشتند و تمرینهای کتاب را هم در این خصوص حذف می کردند.

هنوز خبری مبنی بر آمدن این سی دی برای استفاده دانش آموزان نیامده و تازه اگر سی دی هم روزی بیاید، تکلیف این تاخیر بوجود آمده چیست؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.