1396-07-14 08:45
671
0
44933
اسماعیل البرزی مطرح کرد :

نورقلی پور پاسخ دهد ؟ / انتقاد از انتخاب دو ژن خوب در شهرداری کردکوی

فعال رسانه ای شهر کردکوی گفت :هجوم ژن های خوب به کردکوی در این مقطع حساس فضا را برای تحلیل های فراوانی در ذهن مردم و رسانه ها مهیا کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ اسماعیل البرزی فعال رسانه ای شهر کردکوی گفت : پس از واکنش تند افکار عمومی در شهر کردکوی و فروکش کردن تب ورود یک ژن خوب منتسب به دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی برای به دست گرفتن سکان هدایت شهرداری کردکوی، این بار خبر انتخاب یک ژن خوب جایگزین از همان مدل تحمیلی اما منتسب به نبی هزارجریبی نماینده دیگر مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در کردکوی به گوش می رسد.

البرزی افزود : هر چند بعید است شهروندان کردکوی به تزریق و تحمیل یک ژن خوب وارداتی و البته تحمیلی از مرکز استان به کردکوی رضایت دهند؛ اما هجوم ژن های خوب به کردکوی در این مقطع حساس فضا را برای تحلیل های فراوانی در ذهن مردم و رسانه ها مهیا کرده است.

وی با طرح دو سوال قابل تامل و پاسخگو بودن صاحبان قدرت تصریح کرد: دلیل استمداد طیف اکثریت شورای شهر کردکوی از نمایندگان گرگان برای ساماندهی اوضاع شهرداری کردکوی چیست؟ هر چند شهرداری کردکوی در هفته های اخیر با راهبری شهرام شمالی آرامش نسبی را تجربه می کند.

البرزی به سوال دوم اشاره کرد و گفت : آیا دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی از جولان احتمالی همکاران مرکز نشین خود در قلمرو نمایندگی خویش با خبر است؟

وی اضافه کرد : اگر چه سپردن عنان مدیریت شهری کردکوی به یک ژن خوب یا یک ژن بد ملاک انتقاد رسانه ها نیست و آنچه شرط است؛ تخصص، سابقه اجرایی موثر و مرتبط و کارآمدی توام با برنامه های کاربردی و توسعه محور است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.