1396-07-13 14:52
734
0
44905
ن مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان گلستان:

مشارکت مردم گلستان در مراکز نیکوکاری به ۲,۵ میلیارد تومان رسید

کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان گلستان در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶۳ درصد رشد یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مهدی نظری، معاون مشارکت های مردمی استان گلستان گفت: مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیات امنای مساجد و معتمدان محلی از سال ۹۲ با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری به صورت محله محور آغاز به کار کردند.

نظری با اعلام اینکه مشارکت سال گذشته مردم گلستان در مراکز نیکوکاری پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان مشارکت های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶۳ درصد رشد داشته است.

معاون مشارکتهای مردمی استان گلستان افزود: این مراکز به عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران و با هدف گسترش ارتباطات بین مردم و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی در محلات به ارائه خدمات به نیازمندان می پردازد.

نظری با اشاره به امکان فعالیت داوطلبانه مردمی برای خدمت به نیازمندان در این مراکز، گفت: در ۴۱ مرکز نیکوکاری سطح استان،نیکوکاران و خیران هر محله می توانند با ارائه کمکهای نقدی و غیر نقدی در راستای رفع محرومیت نیازمندان آن منطقه تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.