1396-07-13 19:58
1021
0
44903
17 تا 30 مهرماه؛

مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش گلستان برگزار می شود + جدول

برنامه زمانبندی پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان گلستان اعلام شد .

به گزارش گلستان ما به نقل از کلااس بیست؛ نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 4مهر 96 از سوی سازمان سنجش اعلام و براساس آن اطلاعیه ای برای برنامه زمانبندی پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان گلستان صادرشد.

بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی مورخ 3/6/96 آموزش و پرورش استان گلستان می رساند ؛ جهت بررسی مدارک ، مستندات و معاینات پزشکی طبق برنامه زمانبندی اعلامی با  در دست داشتن مدارک ذیل  به آدرس : گرگان – انتهای خیابان شهید رجایی – کانون طه  مراجعه فرمایند.

مدارک لازم :تصویر کارنامه قبولی در آزمون -دو قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری ( پشت نویسی شده )اصل و  یک برگ تصویر تمام صفحات شناسنامه اصل و یک برگ تصویرپشت و روی کارت ملی اصل و یک برگ تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران)اصل و یک برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کدشغل- محل انتخابی) اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است . اصل معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یا ناحیه مقاومت سپاه استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنها سهمیه ایثارگری درج شده است . اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای اجرایی دولتی مندرج در آگهی استخدامی .

مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل مورد تقاضا مطابق آگهی استخدامی

تذکر :

الف – حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی است و عدم مراجعه درزمان بررسی مدارک و مصاحبه  به منزله انصراف خواهد بود .

ب – زمان و مکان انجام  مصاحبه پس از بررسی مدارک و معاینات پزشکی به اطلاع افراد خواهد رسید .

پ-  موارد ذیل در صورت دارا بودن در روز مصاحبه الزامی است .

معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی ( موضوع بخشنامه شماره 34/710 مورخ 29/7/1392 )

 ارائه کتب تالیفی ، ترجمه ، مقاله ، تحقیق مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی

داوطلبان معرفی شده براي مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردي "را از سایت دبیرخانه هیات مرکزي گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دريافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه

jadval

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.