1396-07-13 11:59
716
0
44888
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان خبر داد؛

ارائه ۳۲۱ مورد خدمات مسکن به مددجویان گلستانی

در شش ماهه نخست سال جاری ۳۲۱ مورد خدمات حوزه ی مسکن به مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان ارائه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید قلی پور مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه تامین مسکن اقشار کم درآمد به عنوان اصلی ترین نیاز جامعه مددجویی در اولویت نخست برنامه های اجرایی این نهاد قراردارد، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، ۳۲۱  مورد خدمات حوزه ی مسکن با اعتبار بیش از دو میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان به مددجویان ارائه شد.

قلی پور افزود: امسال برای حل مشکل مسکن مددجویان اقدام به ساخت ۹۰ مسکن روستایی، ساخت یا خرید ۳۰ واحد مسکن شهری و تعمیرات ۲۰۰ مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات، کمک خیران و نیکوکاران سطح استان شد.

وی یکی از فعالیت های کمیته امداد را تامین مسکن مددجویان تحت حمایت  اعلام کرد و افزود:  مسکن یکی از اساسی ترین و مبنایی ترین نیاز خانوارهای تحت حمایت است، که کمیته امداد در تلاش است تا این مشکل را مرتفع سازد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان گلستان با توجه به اینکه شش ماهه نخست سال ۹۵، ۲۹۹ مورد خدمات مسکن به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۲۷میلیون تومان به مددجویان ارائه شده است، افزود: اقدامات حوزه مسکن این نهاد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.