1396-06-14 12:03
855
0
43668
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

عید غدیر متعلق به تمام بشریت است/ نباید از اقیانوس بی کران غدیر بی بهره ماند

حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد گفت: عید غدیر نه تنها عید شیعیان بلکه عید تمام بشریت است و احدی نباید از اقیانوس بی کران غدیر بی بهره بماند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر گفت: عید غدیر عید ولایت و امامت و امتحان الهی است که تسلیم خدا و پیغمبر بودن در آن آزموده می شود.

وی افزود: در عید غدیر حجت خدا بر مسلمانان تمام می شود این عید عید الله اکبر است و نه تنها مختص شیعه بلکه متعلق به تمام بشریت است و احدی نباید از این اقیانوس بی کران بی بهره بماند.

ولی نژاد تصریح کرد: هر کسی امیرالمومنین(ع) و واقعه غدیر را شناخت به عمق اقیانوس و بلندای آسمان کمال راه پیدا کرد و هر که نشناخت زیان دید؛ اگر امام علی(ع) درست به بشر معرفی می شد امروز بشریت به درجات عالیه دست پیدا می کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: تاریخ توان معرفی حضرت علی(ع) را آنطور که باید نداشت و کتابی نتوانست حضرت علی(ع) را بدرستی به مردم معرفی کند، تنها پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) امام علی(ع) را بدرستی شناختند، بشریت امروز بدلیل عدم همین معرفت در رنج است، آن امام همام در زمان خویش نیز درست معرفی نشد و در زمین غریب در آسمان مشهور بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.