1396-06-14 09:33
673
0
43652
رئیس کل دادگستری گلستان :

ناتوانی در کنترل خشم همچنان قربانی می گیرد / تشکیل کارگروه کنترل و کاهش رفتارهای خشن در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل کارگروه کنترل و کاهش رفتارهای خشن در استان نیز خبر داد وگفت : این کارگروه در نخستین گام ، بانک اطلاعاتی از افراد سابقه دار را حمع آوری و پایش آن ها را آغاز کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه 24 قتل از ابتدای امسال تا کنون در استان به وقوع پیوسته است گفت: بررسی ها نشان می دهد بیشتر این قتل ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و به دنبال خشم آنی و ناتوانی در کنترل هیجان و عصبانیت ، رقم خورده است.

هاشمیان می گوید: این آمار نشان می دهد ، آموختن مهارت های رفتاری و کنترل خشم یکی از نیازهای اساسی جامعه است که نیازمند برنامه ریزی و توجه متولیان امر است .

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه از برنامه های ویژه دادگستری برای ارتقای مهارت های رفتاری در سال 96 خبر داد و گفت : استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ( سمن ها) ، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری دوره های آموزشی کنترل هیجان و خشم و آشنایی با عواقب قانونی برخی رفتارهای هیجانی در مدارس ، مساجد و خانه های فرهنگ از جمله برنامه امسال دادگستری استان است .

هاشمیان افزود: در این طرح به صورت ویژه زندانیان، خانواده های آنان و افرادی که در کمپ های ترک اعتیاد به سر می برند هم دیده شده اند.

رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل کارگروه کنترل و کاهش رفتارهای خشن در استان نیز خبر داد وگفت : این کارگروه در نخستین گام ، بانک اطلاعاتی از افراد سابقه دار را حمع آوری و پایش آن ها را آغاز کرده است.

هادی هاشمیان افزود: در نشست هایی که با روحانیان شیعه و سنی استان داشتیم نیز از آن ها برای کاهش جرایم در جامعه و ارتقای فرهنگ دینی افراد درخواست کمک کردیم.

هاشمیان از خانواده های نیز خواست : به فرزندان خود مهارت های کنترل خشم را بیاموزند تا هم خودشان به دردسر نیفتند و هم به دیگران آسیب نرسانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.