1396-06-14 09:07
700
0
43650
سرتیپ حیدری:

دستور کار نزاجا تحول، چابکی و پیروی از فرمانده کل قوا است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نزاجا تحول، چابکی و پا در رکاب فرمانده کل قوا بودن را در دستور کار داشته و تمرینات و تلاش های خود را نیز بر این اساس انجام می دهد.

به گزارش گلستان ما، سرتیپ ستاد کیومرث حیدری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح چند پروژه تیپ 230 شهید متاجی گرگان در جمع خبرنگاران افزود: به زودی از چهره جدید نزاجا در زمینه چالاکی، چابکی و قدرت دفاعی تهاجمی رونمائی می شود.

وی عنوان کرد: قدرت دفاعی بالا با شناخت از جنگ های آینده به دست می آید و به همین منظورآشنائی با نرم افزارها و تکنولوژی های نوین جنگی را در دستور کار و برنامه قرار داده ایم.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: افزایش توان نظامی با استفاده از تکنولوژی و علم روز به همراه توجه به تجربیات و داشته های داخلی، از مولفه های توان رزمی نیروهای مسلح هر کشور است.

سرتیپ ستاد حیدری گفت: در مدت یک سال گذشته به دستاوردهای مهم نظامی و جنگ افزارهای خوبی دست یافته ایم که بنا داریم تا از آن با توجه به توان و دانش بومی، در هفته دفاع مقدس رونمائی کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه حضور در گلستان با هدف اشراف بر خلاقیت ها و نوآوری های کارکنان ارتش در لشگر ۳۰، بررسی میدانی نیازمندی ها و رفع مشکلات احتمالی مجموعه و قدردانی از فرماندهان و کارکنان خدوم و ممتاز انجام شد، تصریح کرد: تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای تامین هر چه بیشتر رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های آنان از جمله اهداف این حضور است.

وی یادآور شد: توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده های آنان ازمهمترین سر خط های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم ۵۰ هزار شهید غرورآفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.

سرتیپ حیدری در ادامه ضمن بازدید از یگان های مستقر در میدان، در آئین گشایش دفتر جذب و گزینش استخدام فرماندهی ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران شرکت و از آخرین دستاوردهای نظامی تیپ 230 شهید متاجی لشگر 30 گرگان در قالب نمایشگاهی دیدن کرد./ ایرنا

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.