1396-06-13 11:10
1202
0
43619
برای بازگشت قهرمان؛

آن مرد، سربلند آمد

برادرم شهادت مبارک ، اینجا یک ایران برایت به احترام ایستادند، تا سرافرازانه درزیر تابوت شهادتت که عرشیان آن را خواهند برد اشک و مویه کند نه از سر نبودت بلکه حسرت جاماندن از راهت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ زمان از حرکت ایستاده است از زمانی که خبر رسید پیکرت به وطن باز خواهد گشت تا انقلاب دیگر در کشور رخ دهد تا به همگان نشان دهد که شهدا زنده اند، راه شهدا ادامه دارد.

نمی دانم در آن زمان که شمر زمانه سیلی به صورتتت میزد یاد حضرت سید الشهدا کردی یا به یاد روزگار حضرت ابوالفضل عباس (ع)بودی،  ضربه هایی که نه تورا از پا در آورد نه غیرتت را پایمال کرد.

آن زمانی که حرامی ها دوره ات کردند ، به دنبال حرم  حضرت رقیه (س) و حضرت زینب سلام الله علیها بودی؟؟

عباس زمانه شدن لیاقت و جسارت علوی میخواهد، غیرت میخواهد که بدانی سر جدا می شوی، و بروی و مانند آقایت با لب های خشکیده سر از بدن جدا شوی و دست هاو پاهای بریده ات را برای سید الشهدا پیشکش ببری.

چه بزرگمردی که فرزند چند ساله ات را نذر علی اصغر می کنی و پای مادر را کلید بهشت .

برادرم! همسرت شیرزنی است که حتی دشمنان را در حیرت گذاشته است.

مادرت شهدا را واسطه قرار داد برای بازگشتت که آرامگاهت کربلای دل ها شود و آسوده کند قلوب مردم را.

آری شما زاده طریقت زهرایید که برای حیدر اسلام پهلویش را شکستند و شما برای حفظ بارگاه دخترانش سر و دست و پا می دهی تا بی حرمتی به آنان نشود .

آه برادرجهاد گرم؛ چه زیبا جهاد با نفس خود را نشان دادی، چه زود راهت را پیدا کردی در میان نسلی که سیل فضاهای اجتماعی آنان را برده است، راستی همسرت پروفایلش را چه با مسما قرار داده است.

چشمان دشمن کورشد از نگاه نافذت، سرت سلامت باشد در بهشت، غلامی را  برای اهل بیت (علیها سلام) به غایت رساندی ، یک دنیا را غلامت کردی که صفحات خارجی ها هم شده  #محسن_حججی_قهرمان.

برادرم شهادت مبارک ، اینجا یک ایران برایت به احترام ایستادند، تا سرافرازانه درزیر تابوت شهادتت که عرشیان آن را خواهند برد اشک و مویه کند نه از سر نبودت بلکه حسرت جاماندن از راهت.

آری، تو گرد کعبه عشق گشتی و میلیون ها حاجی گرد تو خواهند گشت، عاشق که باشی همه را محو عشق ات میکنی.. عاشق بی بی فاطمه زهرا(س).. حج ات قبول برادر.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.