1396-05-27 09:58
1005
0
42871

اعزام 45 نفر از بانوان گالیکش به راهیان نور غرب کشور + تصاویر

صبح دیروز خواهران بسیجی حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت زینب سلام‌الله علیها و حضرت فاطمه الزهراء سلام‌الله علیها سپاه گالیکش به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، 45 نفر از خواهران بسیجی سپاه گالیکش به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شدند.

در این اردو 4 روزه خواهران بسیجی از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد.

nilkooh2603 1

امام‌جمعه شهرستان گالیکش در آیین بدرقه کاروان راهیان نور گفت: آیات زیادی در قرآن در خصوص جهاد وجود دارد. جهاد دارای سه قسم است که قسم اول جهاد اصغر نام دارد که مبارزه با دشمنان اسلام است مثل دفاع مقدس در این نوع جهاد فرهنگ ایثار و شهادت بسیار غنی است و قدر آن را باید دانست و آن را باید به جوانان و نوجوانان منتقل کرد که همین اعزام‌ها شامل آن می‌شود.

حجت‌الاسلام سید «محمد دلبری» افزود: قسم دوم جهاد، مبارزه با نفس است که می‌بایست در این مرحله با شیطان درونی خود جنگید و پیروز شد.

وی قسم سوم جهاد را جهاد کبیر عنوان کرد و گفت: در این مرحله می‌بایست در مقابل نفوذ دشمنان و بیگانگان بایستیم، دشمنانی که اسلام ما، آیین ما و اقتصاد ما را هدف قرار داده‌اند و به فکر نفوذ بر کشور ما هستند و ما وظیفه‌داریم تمام‌قد در برابر آن‌ها بایستیم همان کاری را که شهیدان انجام داده‌اند.

امام‌جمعه گالیکش اضافه کرد: شهرستان گالیکش نه‌تنها در جنگ تحمیلی بلکه قبل از انقلاب، شهیدانی در این را فدا کرده است.

حجت‌الاسلام دلبری خاطرنشان کرد: شهیدان ما مثل شهید محسن حججی و... را مادران و پدران این مرزوبوم تربیت نموده‌اند و می‌بایست از مقام شامخ شهدا و پدر و مادرانشان تقدیر و تشکر نمود که چنین شیر مردانی را تربیت نموده و درراه اسلام فدا نموده‌اند.

به گفته وی هدف از اعزام کاروان راهیان نور در یک جمله، به یاد جبهه‌های جنگ و شهید و شهادت افتادن است و در این راه می‌بایست با شیطان درونی خود مقابل نمود.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: امروز باید فرهنگ جبهه و شهادت نهادینه شود و این امر می‌بایست در بین خانواده‌ها و اقشار بسیج و مردم ترویج پیدا کند تا بتوانیم در برابر نفوذ دشمنان ایستادگی نمود. این کاری که مادران شهدا انجام می‌دهند کار بسیار ارزشمندی است و باید شهدا را واسطه قرار بدهیم تا در روز قیامت دست ما را بگیرند.

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

nilkooh2603 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.