1396-05-25 11:02
840
0
42790
در آستانه رای اعتماد به بطحایی منتشر شد؛

نظر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان درباره وزیر پیشنهادی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: تجارب علمی و عملی، حضور در حوزه های مختلف آموزش و پرورش ، تسلط به مبانی نظری و عملی آن و تعامل سازنده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، از جمله ویژگی های آقای بطحایی است.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا وطنی با اظهار امیدواری به رای اعتماد نمایندگان منتخب مردم، آن را اعتماد به حسن نظر رئیس جمهور، مردم و نظام دانست و افزود: تجارب علمی و عملی، حضور در حوزه های مختلف آموزش و پرورش ، تسلط به مبانی نظری و عملی آن و تعامل سازنده آقای بطحائی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از جمله ویژگی های اوست.

وی با اشاره به تنگناهای مالی وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم خاطر نشان کرد:آموزش و پرورش عامل اصلی توسعه همه جانبه  کشور و زمینه ساز توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تربیت کننده نسل ها و تقویت کننده ارزشهای اسلامی است. از این رو حضور یک وزیرآشنا با مهمترین مشکل معلمان و ازجنس آن ها، می تواند نوید بخش حرکت رو به جلو و فراهم کننده توسعه آموزشی و رفاهی در نظام تعلیم و تربیت باشد.

وطنی در بخش پایانی سخنان خود گفت: بازگشایی مطلوب مدارس، بهار تعلیم و تربیت و نقطه شروع یک حرکت عظیم فرهنگی است. در ایام پروژه مهر و حال و هوای بازگشایی مدارس ضرورت دارد ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی زمینه ای را فراهم نمایند تا وزیر آموزش و پرورش بتواند با فراغ بال و قوت به برنامه ریزی منسجم برای بازگشایی مطلوب مدارس، تدوین برنامه سالانه و دیگر اقدامات مورد نیاز، مبادرت نماید ./اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.