1396-05-23 08:59
1359
0
42708
توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد گرگان انجام شد؛

دعوت از فوتبالیست پر مدعا به اردوی جهادی

گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان ، مهدوی کیا فوتبالیست مدعی مبارزه با فقر و محرومیت را به شرکت در اردوی جهادی در روستای محروم قلعه قافه مینودشت دعوت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در توییت خود از حس وطن دوستی سخن گفته  و حضور مدافعان حرم و امنیت در سوریه و عراق را در آن جهت نمیداند و می گوید به جای حضور در سویه و لبنان و عراق به فکر آبادانی و سازندگی کشور باشیم و مشکل فقر و اعتیاد را برطرف کنیم.

این در حالی است که اتفاقا همین افرادی که امروز در سوریه و عراق برای امنیت کشور سر،می دهند  پیشگام عرصه کار ، جهاد و فعالیت بی ادعایند.

مهدوی کیا بهتر است به جای هشتک زدن برای  مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن ناجوانمرد فوتبال که شرف و غیرت ملی را برای پول  فروختند چشمان خود را باز کند و ببیند که امروز چه کسانی باعث اقتدار و امنیت و آبادانی ایران شده اند.

   در همین راستا دعوت نامه ای از سوی کانون جهادی "شهید محسن حججي"  به طور رسمی برای وی که بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بوده فرستاده شد و این فوتبالیست مدعی، را جهت شرکت در اردوی جهادی که از   ۲۲مرداد تا ۳۰مردادبه منظور محرومیت و فقرزدایی  در روستای قلعه قافه مینودشت برگزار می شود دعوت کرده است.

دانشجویان در این نامه آورده اند جناب مهدوی کیا بدون اینکه دستانت به خاک و گل آلوده کنی  فقط تشریف بیاور و صرفا تماشا کن که چطور دانشجویانی مانند شهید حججی که هم به امنیت کشور و هم رفع فقر اهمیت می دهند در این اردوها فعالیت می کنند.

photo 2017-08-14 00-01-28

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.