1396-05-08 05:19
905
0
42081
رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

خلع ید یکصد و ۲۰ هکتار زمین‌های منابع طبیعی و مرتع به ارزش ۱۷۷ میلیارد تومان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از خلع ید یکصد و ۲۰ هکتار زمین‌های منابع طبیعی و مرتع به ارزش ۱۷۷ میلیارد تومان در سه ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: ۱۹ هکتار از این عرصه‌های جنگلی و مابقی مرتع بود.

به گزارش گلستان ما، هادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار میزان از خلع ید یکصد و ۲۰ هکتار زمین‌های منابع طبیعی و مرتع به ارزش ۱۷۷ میلیارد تومان در سه ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: ۱۹ هکتار از این عرصه‌های جنگلی و مابقی مرتع بود.

وی گفت: در اجرای تبصره ۲ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی نیز در هفته‌های اخیر از تغییر کاربری ۱۰ هزار متر مربع زمین کشاورزی در روستای توشن گرگان جلوگیری و ۱۰۰ مورد فنس کشی و دیوار کشی تخریب شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: عملکرد موفق دستگاه قضایی در این بخش، مرهون همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان و پشتیبانی مردم است.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان با بیان این که رویکرد پیشگیرانه دادگستری گلستان، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری‌های غیرقانونی را به حداقل رسانده است، تصریح کرد: در گلستان برخلاف رویه معمول منتظر نمی‌مانیم تا تغییر کاربری و ساخت و ساز انجام شود بعد برخورد کنیم بلکه دادگستری پیشگام شد و جلوی دست اندازی‌ها را در بدو امر گرفت.

به گفته هاشمیان سال گذشته نیز با رای قضات گلستانی ۶۵۴ هکتار از زمین‌های جنگلی استان از متجاوزان پس گرفته شد و به بیت المال بازگشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.