1396-04-20 14:57
1546
0
41309
فرماندۀ انتظامی گنبدکاووس خبرداد:

دستگیری عامل اخاذی در فضای مجازی و دو سارق کیف قاپ در گنبد

فرماندۀ انتظامی گنبد از دستگیری عامل اخاذی در فضای مجازی و سارقان کیف قاب در دو عملیات پلیسی جداگانه از سوی ماموران انتظامی و پلیس فتای شهرستان گنبد خبر داد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سرهنگ محمود علیفر با اعلام این خبر تشریح کرد: پروندۀ اخاذی در فضای مجازی با مراجعه خانمی به پلیس فتا شکیل شد که طبق اظهارات شاکیه مشخص شد فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت و اخاذی از وی کرده است.

وی ادامه داد: در ادامۀ اقدامات کارشناسان و ماموران پلیس موفق به شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر که مرد جوان 24 ساله بود، شدند.

سرهنگ علیفر افزود: متهم ابتدا منکر ارتکاب بزه مورد نظر شد اما پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار به بزه خود اعتراف و انگیزۀ خود را دوستی نامشرع عنوان کرد.

فرماندۀ انتظامی گنبد گفت: این فرد که در یک مرحله اقدام به اخاذی به مبلغ 4 میلیون ریال از شاکیه کرده بود پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ علیفر همچنین از دستگیری دو سارق کیف قاب و کشف و ضبط سه دستگاه گوشی موبایل و 2 عدد کیف خبر داد.

وی اذعان کرد: این سارقان با یک دستگاه موتورسیکت در سطح شهر اقدام به کف قاپی و سرقت موبایل می کردند که با گزارش شهروندان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرماندۀ انتظامی گنبد اضافه کرد: پلیس انتظامی با تشکیل گشت های محسوس و نامحسوس موضوع را بررسی کرده و متهمان را در حالیکه با صورت های پوشیده در حال پرسه زدن در خیابان ها و شناسایی سوژه سرقت بودند ، مورد تعقیب و گریز قرار داده و دستگیر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.