1396-04-04 07:54
705
0
40693
"سید محسن کاظمی"معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان :

کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارای اولویت در دستور کار ادارات قرار گیرد

جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی شهرستان با هدف ارائه برنامه های مدون شش ماهه ابتدای سال ادارات عضو کارگروه در راستای کنترل ، پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی دارای اولویت بر اساس طرح تقسیم کار ملی، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش گلستان ما ؛ "سیدمحسن کاظمی"معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با اشاره به مصوبات هفتمین جلسه کارگروه در اسفند ماه 95 که با دستور کار برنامه های مشترک مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور و دستگاههای اجرایی در رابطه با تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی  مطرح شد ، از ادارات شهرستان خواست تا نتیجه پیگیری های انجام شده از مبادی استانی و اقدامات انجام شده در شهرستان و احیانا موانع موجود را گزارش نمایند .

وی از اعضای جلسه خواست تا با توجه به روند رو به رشد انواع آسیبهای اجتماعی در شهرستان و تعیین پنج آسیب اولویت دار شامل اعتیاد ، طلاق ، تکدی گری ، خودکشی و سکونتگاههای غیر مجاز ، نسبت به ارائه برنامه شش ماهه نخست سال بصورت مدون اقدام نمایند .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرکز استان طرح تقسیم کار ملی را بعنوان شاخصی برای ارزیابی عملکرد ادارات در حوزه کنترل و پیشگیری آسیبهای اجتماعی ذکر کرد و گفت: با اجرای این طرح رئوس تکالیفی را که برای هر یک از دستگاهها تعیین گردیده بعنوان مسیر اقدام عملی بصورت واضح مشخص شده و ادارات شهرستان حتی در صورت عدم تخصیص اعتبار شهرستانی می توانند با انجام اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی با بهره گیری از برنامه های عملیاتی طرح مذکور ، فعالیت مشخصی را تا حصول نتایج کیفی پیگیری نمایند .

کاظمی یادآور شد: در طرح مذکور برای هریک از دستگاههای 9 گانه ، ادارات و نهاد های دیگر نیز بعنوان دستگاه معین مشخص شده که باید ادارات محوری از همکاری آنان با تشکیل جلسات مجزا و تقسیم کار بهره گیری نمایند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.