1396-03-23 12:58
1190
0
40226
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

تبدیل دانشگاه نسل سوم الویت مهم و راهبردی سال جاری

رییس دانشگاه علوم و کشاورزی و منابع طبیعی از افزایش در آمدهای دانشگاه در سالهای اخیر خبر داد و گفت: قرار است تکمیل زیر ساخت ها و پروژه‌های نیمه تمام، اجرای پروژه‌‏های جدید، افزایش شرکتهای دانش‌بنیان، و ... در این دانشگاه صورت گیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، علی نجفی نژاد در جمع مسئولین استانی و شهرستانی از تصویب سند دانشگاه کار آفرین خبر داد.

رییس دانشگاه منابع طبیعی گرگان افزود: افزایش کیفیت آموزشی و تبدیل شدن به دانشگاههای نسل سوم و کار آفرین از الویتهای وزارت علوم می باشد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی تاکنون براساس سند مصوب آموزشی فعالیتهای گستردهای را در این زمینه انجام داد.

نجفی نزاد با بیان الویتهای دانشگاه علوم کشاورزی گفت: تکمیل زیر ساخت ها و پروژه‌های نیمه تمام، اجرای پروژه‌‏های جدید، افزایش شرکتهای دانش‌بنیان، افزایش جذب دانشجویان خارجی، تبدیل دانشگاه به دانشگاه سبز از جمله این الویتها می باشند.

وی گفت: قرار است تا پایان سال جاری 15 واحد فناور و 5شرکت دانش بنیان در این دانشگاه جذب شوند.

وی مراکز رشد در دانشگاه را در ایجاد کار آفرینی موثر خواند و اظهار داشت: در سال گذشته در این مرکز برای25 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است و همچنین سه میلیارد ریال قرارداد مشاوره فنی در کلنیک مادر تخصصی دانشگاه منعقد شد.

وی به رشد در آمدی دانشگاه در سالهای تخیر اشاره کرد و گفت:درآمدهای اختصاصی دانشگاه منابع طبیعی گرگان در سال ۹۲ کمتر از یک میلیارد تومان بوده است، و این در حالیست که این مبلغ در سال گذشته به ۴۲ میلیارد ریال افزایش داشته و پیش بینی می شود امسال به ۵۰ میلیارد ریال برسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.