1396-03-20 06:07
810
0
40047
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گلستان خبر داد:

توزیع ۱۲ هزار کیسه همیان مولا بین گلستانی ها

۱۲هزار کیسه همیان مولا بین اصناف، خیران، مراکز نیکوکاری گلستان برای تامین سبد غذایی نیارمندان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شد.

به گزارش گلستان ما ؛ طرح کیسه همیان مولا هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با رویکرد جمع آوری کمک های مردمی در قالب سبد غذایی و توزیع آن بین نیازمندان اجرا می شود.

مهدی نظری، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ۱۲هزار کیسه همیان مولا بین اصناف، خیران، مراکز نیکوکاری گلستان برای تامین سبد غذایی نیارمندان در ایام ماه رمضان توزیع شد، گفت: این نهاد در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی برای کمک به محرومان و نیازمندان اجرا می کند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح همیان مولا استفاده از ظرفیت های مردمی برای تامین نیازهای اولیه مددجویان تحت حمایت است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان تصریح کرد: در این طرح خیران و مردم نوعدوست استان می توانند با قرار دادن مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، گوشت و ... در کیسه های همیان مولا و تحویل آن به کمیته امداد با این نهاد در خدمت رسانی به محرومان و مددجویان مشارکت کنند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های کمیته امداد این استان گفت: بازدید از منازل فقرا در طرح مفتاح الجنه،جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، اطعام و افطاردهی، جمع آوری زکات فطریه وکفاره از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان هدف از برگزاری این برنامه ها را مدیریت احسان و نیکوکاری در جامعه، تقویت،  ترویج وگسترش فرهنگ احسان، انفاق ایجاد روحیه همکاری، تعاون ، ایجاد زمینه مساعد مشارکت آحاد جامعه به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان و... عنوان کرد.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی مردم نوعدوست گلستان اظهار کرد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۰۱۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و کارت های عضو شتاب و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود را به صورت مستقیم به حساب اطعام امداد گلستان جهت خدمت رسانی مطلوب به مددجویان در ماه مبارک رمضان مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.