1396-03-01 02:57
897
0
39308
در گنبدکاووس؛

وقتی اقتصاد مقاومتی با روغن کشی چرب می شود + تصاویر

روغن را در جلوی چشمان مشتری می گیرد و مشتری با رضایت از اینکه روغن مواد افزودنی ندارد، از تولیدی خارج می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، انتخابات به پایان رسید و رئیس جمهور کشور برای 4 سال مشخص شد، حالا دیگر رقابت ها تمام شده و آنچه هدف باقی مانده، ساخت ایران اسلامی است، ایرانی با شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، مردم یک بار دیگر مانند همیشه با آمدن پای صندوق های رای به این نظام اعتماد کردند و حالا نوبت دولت است تا با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی به افزایش تولید و اشتغال بپردازد.

Qaboosanemh 1

در گنبدکاووس بسیج سازندگی با حمایت از جوانان در این مسیر حرکت کرده است و کارگاههای کوچک تولیدی را تقویت کرده اند.

روغن کشی یکی از تولیدی هایی است که برای اولین بار در گنبدکاووس به راه افتاده است، سید ابوالفضل حسینی مدیر این تولیدی دستگاهی را خریداری کرده و  در جلوی چشمان مشتریان روغن کشی می کند.

او در تولیدی خود علاوه بر روغن کشی به عصاره گیری و تولید ارده و فروش عرقیجات می پردازد، او 42 محصول از عرقیجات در مغازه خود دارد و می گوید: پس از اینکه دستگاه روغن کشی را به گنبدکاووس آوردم، عطاری های گنبد و شهرهای مجاور برای دریافت روغن طبیعی به تولیدی من می آیند.

Qaboosanemh 1

مسئول تولیدی می گوید: سرعت دستگاهها متفاوت است، در سرعت بالا ساعتی 10 لیتر و در سرعت پایین ساعتی 2 لیتر دستگاه روغن می دهد و خدا رو شکر درآمد آن خوب است.

حسینی با اشاره به اینکه بهداشت چندین بار در این مکان حضور پیدا کرده و نظرشان در نحوه فعالیت من مطلوب است، می افزاید: تفاله های دانه هایی که از روغن کشی خارج می شود، برای خوراک دام ها بسیار مفید است و از سویی  روغن طبیعی مانند روغن کنجد،‌زیتون در جلوگیری از ابتلاء به بیماری ها موثر بوده و نیاز است تا مردم در سبک زندگی خود با این روغن ها آشنا شوند.

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

Qaboosanemh 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.