1396-02-29 17:39
970
0
39251
عباسعلی کدخدایی :

گزارش تخلفات خیلی زیاد است / به ما مرتب گزارش تخلف می کنند

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به گزارشهای دریافتی درباره تخلفات اجرایی گفت: گزارش تخلفات زیاد است اما فعلا نمی توانیم درباره تاثیرگذاری آنها اظهار نظر کنیم و باید بررسی ها بیشتر شود.

به گزارش گلستان ما ؛ عباسعلی کدخدایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در محل شورای نگهبان درباره گزارش های دریافتی توسط این شورا از تخلفات صورت گرفته اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بررسی این گزارش های هستیم که به ما ارسال می شود؛ با دوستان در وزارت کشور نیز هماهنگ می کنیم که باید بررسی های دقیق تری بر روی این گزارش ها صورت گیرد و نتیجه را بعد از بررسی اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میزان گزارش تخلفات در روند انتخابات تاثیر گذار بوده است یا خیر، تصریح کرد: باید بررسی شود، هنوز در جریان بررسی روند اخذ رای هستیم و باید این گزارش ها دقیق تر بررسی شود تا بتوانیم اعلام نظر کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در پاسخ به این سوال که اقدامات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات برای بررسی این تخلفات چیست، گفت: اینها را پیگیری می کنیم و گزارش هایی که می آیند از طریق دفاتر بررسی می شود، برخی آنها صحت دارند و برخی صحت ندارد و باید صبر کنیم تا در ساعات آینده آنها را ارزیابی کنیم.

کدخدایی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا نامه رئیس ستاد رئیسی به هیات مرکزی نظارت درباره تخلفات اجرایی بررسی شده است یا خیر، تصریح کرد: همه گزارشات تخلفات از جاهای گوناگون و مبادی مختلف برای ما ارسال می شده و مرتب هم دارد می آید.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر علت اعزام هیات بازرسی به دو استان و اینکه آیا چنین چیزی تاکنون سابقه داشته است یا خیر، اظهار داشت: ما بازرسان سیار هم داریم که مرتب به استانهای مختلف سرکشی می کنند؛ بخصوص در جایی که احتمال تخلف یا گزارش آن آمده است، اما باید منتظر نتیجه بمانیم.

کدخدایی درباره زمان اعلام نتیجه بررسی این گزارش ها و بازرسی ها گفت : بازرسی ها زمان بر است و باید منتظر پایان ساعت رای گیری باشیم و سپس گزارش ها را بررسی و اعلام نظر کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از تخلفات وجود دارد که بر سرنوشت انتخابات تاثیر گذار باشد، تاکید کرد: گزارش تخلفات زیاد است اما الان نمی توانیم درباره تخلفی که بر روند انتخابات تاثیر گذار بوده اظهار نظر کنیم.

وی همچنین درباره میزان مشارکت مردم تا این ساعت گفت: آمار دقیقی ندارم اما با توجه به میزان تعرفه های مصرف شده که عددهای مختلفی درباره آن گفته می شود به لطف خدا شاهد مشارکت خوب مردم هستیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.