1396-02-27 17:39
1169
0
39142
استاندار گلستان در بازدید هیات های اجرایی انتخابات آق قلا :

با تمام وجود و اعتقادات دینی در این عرصه قدم بگذارید/ به دور از هرگونه سلایق جناحی عمل کنید

استاندار گلستان گفت : با تمام وجود و اعتقادات دینی در این عرصه مهم قدم بگذارید و به دور از هرگونه سلایق جناحی عمل کنید تا درد وجدان نداشته باشید.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، نشست صمیمی صادقلو استاندار گلستان با مسئولین کمیته‌ها ، روسا و اعضای هیئت‌های اجرایی ، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

در این نشست صادقلو انتخابات را امری قیامتی دانست و گفت : با تمام وجود و اعتقادات دینی در این عرصه مهم قدم بگذارید و به دور از هرگونه سلایق جناحی عمل کنید تا درد وجدان نداشته باشید.

وی افزود : انتخابات امری قیامتی است و به دلیل انتخاب یک فرد خاص قیامت خود را در خطر نیندازید و بدانید که عمر کوتاه است و داشتن مسئولیت از آن نیز کوتاه‌تر پس به مسئولیت خود غره نشوید و آخرت خود را به خطر نیندازید

استاندار استان گلستان در ادامه بابیان مأموریت اصلی ستاد انتخابات گفت : مأموریت ستاد انتخابات برگزاری سالم این رویداد مهم است. همچنین امانت داری و صیانت از آراء مردم از اصول مهم در برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند مورد تأکید می‌باشد.

صادقلو خاطر نشان کرد : مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در دوره گذشته باعث شد تا در سطح ملی به این استان نگاه ویژه باشد و در حوزه‌های مختلف نیز بسیار تأثیر گذار بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.