1396-02-20 11:47
1510
0
38832
یک سوژه یک تحلیل ؛

عضو چهار دوره ای شورای شهر گرگان در انتهای راه !!

عضو چهار دوره ای و 18 ساله شورای شهر گرگان در حالی برای پنجمین دوره ثبت نام کرده که انگار شهر گرگان تمایلی برای ادامه کار وی ندارد .

به گزارش گلستان ما به نقل از عدالتخواهان گلستان ؛ باتوجه به اینکه مدیریت پایگاه عدالت خواهان به آقای علی کلاتی احترام خاصی قائل است اما با اینحال باید گفت که در 29 اردیبهشت ماه پنجمین دوره انتخابات شورای هر گرگان برگزار می شود . همزمان انتخابات ریاست جمهوری که مهم هم هست برگزار می گردد .

اما نکته جالبی برای شهر گرگان وجود دارد و آن اینست که علی کلاتی عضو چهار دوره ای شورای شهر گرگان که از سال 76 تا کنون به مدت 18 سال بر کرسی شورای شهر تکیه زده ، دوباره به عنوان یکی از نفرات اول در 30 اسفند ماه اولین روز نامنویسی ثبت نام کرد .

علی کلاتی که با منش اصلاح طلبی و استفاده از اتحادیه انجمن های اسلامی و نام و یاد نمایندگان فقید حادثه یاک چهل یعنی قندهاری و هزارجریبی در این 18 سال توانسته رای جمع کند و در شورا حضور یابد ، این بار انگار با کم میلی و عدم رغبت مردم مواجه شده .

کلاتی حتی در جمع شورای اصلاح طلبان استان برای انتخاب در لیست نهایی این گروه سیاسی با عدم اقبال یاران دیروز خود مواجه شده و با 9 رای از گردونه حذف شد .

دیروز نیز علی کلاتی بنر بزرگ خود را مقابل لاله نهم خیابان شهدا نصب کرد و زیر آن نوشت : علی کلاتی رئیس ستاد روحانی حزب اعتماد ملی گلستان که عصر دیروز گویا با فشار مراجع ذیربط بنر فوق به دلایل احتمالی همچون تبلیغات زودهنگام پایین کشیده شد .

photo 2017 05 10 09 48 55 2

در همین حال جو شهری نیز از زمامداری طولانی مدت کلاتی در شورا خسته شده و از برخی اعضا که سالیان سال است بر صندلی های شورا تکیه زده ابراز خستگی می کنند و به دنبال تحول در چهره شهر هستند .

photo 2017 05 10 02 51 05

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.