1396-02-14 14:31
1231
0
38612
امام جمعه سرخنکلاته:

کسی که مورد حمایت شبکه های خارجی است شایستگی ریاست جمهوری را ندارد

امام جمعه سرخنکلاته با اشاره به عناد شبکه های خارجی با ملت ایران اسلامی و با تأکید بر سفارشات انتخاباتی امام خمینی(ره)،گفت: کسی که مورد حمایت شبکه های خارجی است شایستگی ریاست جمهوری ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام شهاب الدین بابامحمدی در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه گرگان به اهمیت ماه شعبان اشاره کرد و در این باره گفت: خداوند ماه شعبان را آوردگاهی جهت آماده سازی ورود به ماه مبارک رمضان قرار داد و به جهت اهمیتی که این ماه داشت رسول اکرم(ص) تمام برنامه های زندگیشان را در این ماه تغییر می دادند.

وی با اشاره به مفاهیم بلند صلوت شعبانیه، متذکر شد: در سیره نبوی سفارشات بسیاری در باب عظمت ماه شعبان توصیه شده است، پاسداران دین و اعتقادات باید در بهره برداری از این ماه بزرگ پیش قدم باشند.

حجت الاسلام بابامحمدی با بیان اینکه باید سعی کنیم نهایت بهره و استفاده را از موقعیت های ماه مبارک شعبان ببریم، تصریح کرد: باید با تمرینات ماه شعبان خود را برای شبهای قدر آماده کنیم، در بزرگی این ماه همین بس که خداوند منان در این ماه وادت ائمه(ع) را عنایت کرده و هیچ شهادتی در آن اتفاق نیفتاده است.

امام جمعه سرخنکلاته پس از توصیه به بهره برداری از فرصت های معنوی ماه مبارک شعبان از امتحان های الهی سخن گفت و افزود: مخلوقات الهی مورد امتحان قرار خواهند گرفت، زمانی مردم به طرفداری از نبوت امتحان شدند و آنهایی که در این امتحان یار پیامبر(ص) گشتند سعادتمند و آنهایی که راه انحراف در پیش گرفتند از سعادت دور شدند.

وی خاطرنشان کرد: میدان نبوت که تمام شد امتحان یاری امامت آغاز گشت، در این میدان کارزار الهی عده ای که روزی یل نام آور پیامبر بودند فشل شده و در میدان امامت رفوزه شدند، ذا امتحان های الهی بصیرت و شناخت موقعیت های زمانی و مکانی خاص خود را می طلبد.

حجت الاسلام بابامحمدی با اشاره به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز میدان انقلاب نیز میدان امتحان است، کارزار انقلاب اسلامی کارزار پیروی از ولایت و امامت است، ولایت مطلقه فقیه نائب برحق امامت است، در این میدان نیز متاسفانه شاهد رفوزه شدن برخی ها هستیم، مانند انجمن حجتیه، برخی نیز همچنان محکم در دفاع از حریم ولایت سرپسرده و دل سپرده هستند و در میدان الهی روسفیدند.

امام جمعه سرخنکلاته متذکر شد: بعد از فوت امام خمینی(ره) عده ای که زمانی دم از ولایتمداری می زدند راه را گم کردند و نتوانستند این امتحان الهی را ادامه بدهند، دفاع از ولایت موضوع امروز امتحان الهی است، راه درست در کلام و منش مقام معظم رهبری هویداست اما رفوزه های انقلاب در برابر آن هم کر هستند و هم کور؛ و متاسفانه کار اشتباه خود را انجام می دهند.

وی انتخابات را یکی از ارکان جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: امتحان دهندگان انقلاب اسلامی باید حواسشان به عرصه مهم انتخابات باشد، در انتخاب خود دقت کنند، همانطور که امام(ره) فرمودند اگر در تشخیص اصلح درماندند به حمایت و عدم حمایت دشمنان نگاه کنند و بدانند هر که دشمن از او بد می گوید حتما در مسیر درست تری قرار دارد.

حجت الاسلام بابامحمدی تأکید کرد:کسی که مورد حمایت شبکه های خارجی است شایستگی ریاست جمهوری را ندارد، کسی که به این افراد رای بدهد در مقابل خداوند مسئول است.

امام جمعه سرخنکلاته ابراز کرد: منش، رفتار و انتخاب ما باید به سخنان ولی فقیه نزدیک باشد، پاسدارهای انقلاب اسلامی اهل تحقیق و اهل مطالعه هستند و باید در انتخاب خود دقت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.