1396-02-13 03:20
990
0
38515
معاون استاندار گلستان:

خانه بازنشستگان فرهنگی در استان گلستان راه‎اندازی می‎شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: خانه بازنشستگان فرهنگیان را با همکاری آموزش و پرورش در استان گلستان راه‎اندازی خواهیم کرد و از بازنشستگان فرهنگی به عنوان اتاق فکر در دستگاه‎های اجرایی بهره می‌گیریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، علی اصغر طهماسبی در آیین بزرگداشت و تجلیل از مقام والای فرهنگیان بازنشسته استان گلستان اظهار داشت: بیش از 96 هزار سهام‎دار در حوزه پتروشیمی در استان گلستان وجود دارد و قطعا این مهم با پیگیری‎های استاندار گلستان در اردیبهشت ماه مقرر شد، به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: امروز استاندار گلستان در وزارت صنعت نفت و شرکت پالایشگاه‎های کشور پروژه پتروشیمی گلستان را پیگیر می‎کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان به سهام‎داران بی‎شمار فرهنگی و بازنشسته پتروشیمی اشاره کرد و گفت: نیاز است که از ظرفیت فرهنگیان برای توسعه کشور و استان استفاده شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه توسعه در کشور اتفاق نمی‎افتد مگر اینکه بتوانیم از ظرفیت بازنشستگان فرهنگیان استفاده کنیم، گفت: دغدغه مقام معظم رهبری کشور و مسئولان این است که در پای صندوق‎های رای حضور حداکثری را داشته باشیم.

وی گفت: 2 انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیشرو داریم و این انتخابات می‎تواند برای آینده کشور حائز اهمیت باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان آرای مردم را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان جمهوری اسلامی دانست و گفت: امید داریم در گام نخست بتوانیم خانه بازنشتگان فرهنگیان را با همکاری آموزش و پرورش ایجاد کنیم و در گام دوم اتاق فکر خانه بازنشستگان فرهنگی ایجاد کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه بازنشستگان می‎توانند به عنوان یک مشاوره به دستگاه‎های اجرایی کمک کنند، افزود: می‎توانیم به صورت فصلی جلساتی با بازنشستگان آموزش و پرورش داشته باشیم و مشکلات آنان مانند بیمه و مستمری بازنشستگان دنبال کنیم.

به گفته وی، 99 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه‎های جاری از جمله حقوق می‎شود و دولت‌مردان در برنامه ششم باید نسبت به حوزه آموز ش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند.

طهماسبی با اشاره به اینکه فرهنگیان به عنوان چراغ هدایت جامعه محسوب می‎شوند، گفت: رشد علمی ایران 13 برابر متوسط جهانی است و این مهم را مرهون تلاش بی‎بدیل فرهنگیان کشور می‎دانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.