1396-02-06 15:58
2577
0
38279
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی:

رزمایش گردان‌های بیت‎المقدس در کردکوی برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی از برگزاری رزمایش دو روزه گردان های بیت المقدس و کوثر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سرهنگ پاسدار سیدروح اله ابطحی با اشاره به برنامه‌های سپاه در روزهای آتی اظهار داشت: در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه با حضور جمعی از بسیجیان رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس و کوثر در شهرستان کردکوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش به مدت دو روز در سطح شهرستان برگزار می‌شود که در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام گرفته و آماده برگزاری این رزمایش امسال هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه این رزمایش با هدف ارتقاء توان رزمی و امدادی و نمایش اقتدار بسیج است، گفت: محوری‌ترین برنامه‎های این رزمایش برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولان ارشد ‌شهرستان و در ادامه رزمایش انواع کلاس‎های آموزشی، عقیدتی و تمرین عملیات دفاع از کوی و برزن با رویکرد تاکتیک کمین و نیز آموزش و تمرین عملیات امداد و نجات و کنترل اغتشاشات، پدافند دورادور و کنترل معابر ورودی و خروجی است.

ابطحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استکبار جهانی به دشمنی با اسلام پرداخته است لذا این رزمایش برای دشمنان موجب یأس و نامیدی و برای دوستان خوشحالی به همراه دارد.

وی با اشاره به وجود تهدیدات روزافزون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله تهدیدات نظامی، افزود: باید آمادگی و توان رزمی خود را هر روز افزایش داده و حفظ کنیم تا بتوانیم هر لحظه آماده دفاع از انقلاب کشور و موجودیت نظام خود باشیم.

این مقام نظامی هدف از برگزاری رزمایش گردان های بیت‏ المقدس را بالابردن آمادگی و توان رزم بسیجیان، به روز نگه داشتن عناصر بسیج در گردان، حفظ و انسجام رویه در بین نیروها و همچنین آمادگی بیشتر برای خدمت رسانی به آحاد مردم برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه نگرش دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر اساس دفاع همه جانبه و مبتنی بر جهاد فی سبیل الله است، افزود: در شرایط سیاسی جهان امروز دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی به دنبال تضعیف و تخریب روحیه ملت ایران اسلامی هستند که به نمایش گذاشتن این اقتدار و توان نظامی و دفاعی کشورمان موجب هراس و وحشت دشمنان می شود و بهترین پاسخ برای ادعای دورغین مستکبران است .

ابطحی خاطرنشان کرد: رزمایش بیت المقدس تمرین لشگرهای مردم پایه است که با هدف دفاع از شهرها در مواجهه با تهدیدات داخلی و عملیات امداد و نجات انجام می شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش یک تمرینی برای محک زدن نیروهای بسیجی و کارمندان ادارات بسیجی این شهرستان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.