1396-02-02 04:43
1666
0
38113
طی پیامی :

مدیرعامل بیمه سلامت کشور درگذشت حسین اورمز را تسلیت گفت

دکتر محمدجواد کبیر مدیرعامل بیمه سلامت کشور در پیامی درگذشت حسین اورمز کارمند معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را تسلیت گفت.

به گزارش گلستان ما ؛ متن پیام بدین شرح می باشد.

انالله واناالیه راجعون

کل نفس ذائقه الموت

خبر درگذشت دوست و برادر عزیز حسین اورمز یکی از همکاران ساعی و زحمتکش و پرتلاش که نزدیک به دو دهه از زندگی خود را در مرکز بهداشت استان گلستان برای خدمت به مردم سپری نمود برایم بسیار سخت وناگوار است .

حسین از نیروهای مودب با شخصیت تلاش گر ونجیب مرکز بهداشت استان و مورد احترام خاص همکاران بود.

فقدان او در امروز برای همه ما سخت است خصوصا بر همسر گرامی اش با اینکه دوره کوتاهی زندگی را با حسین آغاز کرده بود اما اراده سعه صدر نجابت پشتکار واخلاق این خانم محترمه برایم بسیار ارزشمند بود.

در ملاقات حسین در بیمارستان امام (ره) تهران رفته بودم با اینکه همسر ایشان اگاهی کامل از وخامت حال حسین داشت اما صبر توکل وامید این خانم به خداوند آرامش روانی زیبایی را برای حسین فراهم نموده بود.

اکنون که مشیت الهی بر این شد که حسین پرواز کند واز میان ما برود با ناباوری باید این پرواز زود هنگام را که بر اساس مشیت الهی بوده است را پذیرا باشیم وخداوند را شاکریم امانت خویش را تحویل مجدد گرفت وروح اورا با پرواز به آسمان برد.

اینجانب این ضایعه را به همسر گرامی اش خانواده محترم وهمه همکاران خوب وعزیزم در مرکز بهداشت استان تسلیت عرض نموده برای آن رحیل سفر کرده طلب مغفرت وبرای بازماندگان خصوصا همسر بزرگوارش صبر وشکیبایی مسئلت دارم .

دکتر محمد جواد کبیرمدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.