1396-02-01 05:03
1074
0
38081
با حکم وزیر علوم و تحقیقات و فناوری؛

رییس "شبکه ملی جامعه و دانشگاه" در استان گلستان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر علی نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را به عنوان رییس “شبکه ملی جامعه و دانشگاه” در استان گلستان منصوب کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری علم و فناوری استان گلستان ؛ در متن حکم دکتر محمد فرهادی خطاب به علی نجفی نژاد آمده است:

پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ،وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به شماره 165954 مورخ 25 اسفند 1395 در خصوص تشکیل” شبکه ملی جامعه و دانشگاه” با استناد به بند 4 ماده 2 اساسنامه این شبکه و به موجب این حکم، جنابعالی به مدت دو سال به عنوان رییس” شبکه ملی جامعه و دانشگاه “در استان گلستان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری نخبگان و خبرگان استانی در تحقق اهداف شبکه به ویژه ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه موفق و موید باشید.

شایان ذکر است علی نجفی نژاد بعد از روی کار آمدن حسن روحانی در سال 92 به عنوان رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان انتخاب شد .

نجفی نژاد تا کنون در سمتهایی چون دبیر ستاد هفته پژوهش استان ، دبیر کنگره شهدای دانشجو استان در اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان ، دبیر کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری و نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان گلستان فعالیت کرده است .

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تخصصی ترین و قدیمی ترین دانشگاه در کشور بوده و در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرفته و در پیشرفت و تولید علم استان و کشور نقش زیادی دارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.