1396-01-31 17:56
1329
0
38050
جانشین سپاه نینوا:

جوانان تحصیل‌کرده‌‌ با ‌بی‌تدبیری ‌مسئولان بیکارند

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ‌امروز بهترین ثروت این مملکت که جوانان برومند هستند با بی‌تدبیری مسئولان بیکار‌ند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول در مراسم نشست بصیرتی روستای مرزنکلاته برگزار شد اظهار داشت: افرادی که مدعی راه و اندیشه حضرت امام خمینی(ره) هستند خودشان را آقای مردم می‌دانند بلکه به دروغ می‌گویند که پیرو راه امام هستند.

وی افزود: انقلاب کردیم که ارزش‌های اسلامی در جامعه حاکم شود و مردم باید در انتخابات پیش‌رو دقت کنند که به چه افرادی رای خواهند داد.

جانشین سپاه نینوا خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال قطب‌سازی و اختلاف و جبهه‌بندی در انتخابات است و می‌خواهد از مسیر افرادی که در زمین او بازی می‌کنند به اهداف خودش برسد.

وی متذکر شد: باید ببینیم که کدام جریان در مسیر ناب اسلام است و پای آرمان‌ها مانده و اگر محاسبه و تحلیل اشتباه داشته باشیم در مسیری حرکت کرده‌ایم که خواسته دشمن است.

کریمی‌اول با بیان اینکه هر جایی که انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار بگیرد سپاه و بسیج حاضر هستند پاسخگو باشند، گفت: سپاه و بسیج پاسدار انقلاب هستند و هر جایی که نیاز باشد چه سیل و یا زلزله و یا بحران‌های دیگر حضور خواهد داشت حتی در تبیین مسائل سیاسی نقش ایفا می‌کند.

جانشین سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سناریوی دشمنان نظام به ویژه آمریکا اظهار کرد: دشمن با سناریوی نگه داشتن تحریم‌ها به دنبال این است تا دولتی در راس حکومت قرار بگیرد که در خط مذاکرات بتواند برجام‌های 2 و 3 و 4 و همچنین حقوق بشر و مسائلی از این دست را به او تحمیل کند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه داریم افرادی که نگاه غرب دارند را معرفی کنیم زیرا امروز بهترین ثروت این مملکت که جوانان برومند هستند با بی‌تدبیری تحصیلکرده‌هایشان بیکار هستند و دست‌های نفوذی در کشور به دنبال این هستند که نظام را ناکارآمد نشان دهند.

کریمی‌اول همچنین با بیان اینکه کسانی که در این نظام خدمتی کرده‌اند اما امروز گوش به فرمان رهبری نیستند، گفت‌: در انتخابات 88 سران فتنه که زمانی عهده دار مسئولیت‌هایی بودند به قانون تمکین نکردند و به دنبال این بودند که به خواسته خود در کف خیابان برسند.

وی اظهار داشت‌: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی پشتیبان جبهه مقاومت و مدافعین حرم باشند و با انتخاب درست خود پاسخ بسیار دقیق و سنگینی را به طراحی‌های صهیونیستی بدهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.