1396-01-30 13:50
1072
0
38041
ناصر گرزین تاکید کرد:

تحول در صنعت گردشگری اولویت برنامه های سال 96 شهرداری گرگان

عضو شورای شهر گرگان از آغاز عملیات اجرایی تله کابین و پیگیری اقدامات اجرای شهربازی مدرن در سال جاری خبر داد و گفت: تحول در صنعت گردشگری از اولویت های کاری سال 96 شهرداری می باشد.

به گزارش گلستان ما، ناصر گرزین با بیان اینکه تحولات عمرانی خوبی طی فعالیت این دوره شورای شهر و شهرداری در سطح شهر انجام شده است، افزود: همه شهروندان گرگان شاهد اقدامات انجام شده در حوزه های عمرانی، زیباسازی، مبلمان و رفت و روب شهری و سایر امور مدیریت شهری بودند که امیدواریم این تحول در جهت توسعه شهر همچنان پایدار باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تهیه سند محلات در رفع نیازمندی های فرهنگی، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی محلات سطح شهر توسط مدیریت شهری، اظهار داشت: در طرح جامع شهر  توجه به مفهوم محله و محله محوری حائز اهمیت بسیار است و توجه به ساختار کالبدی – اجتماعی محلات بیشترین نقش را در تقویت جریان زندگی شهری و رونق حیات مدنی دارد به همین دلیل تدوین سند توسعه محلات شهر باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

وی در ادامه همچنین با تاکید بر رعایت اخلاق در فعالیت اجتماعی، خاطرنشان کرد: برخی به دنبال تحقق اهداف شخصی در فضاهای اخلاق اجتماعی را رعایت نمی کنند و به دنبال تخریب دیگران می باشند که این موضوع شایسته نمی باشد و انتظار می روند مورد توجه از سوی فعالان اجتماعی و سیاسی قرار بگبرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.