1396-01-27 13:32
1202
0
37887
دبیر قرار گاه احمدی روشن استان گلستان:

حرکت زیبای فرمانده ارتش مایه امید تولید کنندگان داخلی/ مسئولین به استفاده از کالای ایرانی پایبند باشند

در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران عمل فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در استفاده از خودروی داخلی را می توان شروعی مبارک در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست که تبلیغ استفاده از کالاهای ایرانی در رسانه های کشور از سوی نظامیان آغاز شده و امیدوارم این رویه به دیگر مسئولین کشور تسری یابد.

به گزارش گلستان ما به نقل ازدانشجو سلام، همزمان با نامگذاری سال اقتصاد ملی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری و تاکید چندین باره ایشان بر استفاده از تولیدات داخلی بی شک اولین مخاطب سخنان ایشان مسئولین می باشند که این رفتار آنان می توانند باعث الگوی جامعه و مردم باشند رفتار اخیر فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در استفاده از خودروی ایرانی قابل تقدیر است در همین راستا سجاد شعبانی فرمانده حوزه بقیت الله بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی و دبیر قرارگاه احمدی روشن در یادداشتی که نظر خوانندگان محترم را به آن جلب میکنم به تقدیر از این عمل انقلابی پرداخت.

مقام معظم رهبری سخنرانی آغازین سال 96 خود را مانند سال های گذشته با موضوعات اقتصادی و معیشتی جامعه شروع نمود تا در پایان نام سال را به " اقتصاد مقاومتی، اشتغال - تولید " نامگذاری نماید و این تلنگری برای همه ماست؛ تا درس استاد خود را با دقت بیشتری گوش کنیم و آن را به منصه ظهور برسانیم.

متاسفانه طی سال های اخیر در میان مسئولین کشور شاید تعداد معدودی به نصایح رهبری در باب اقتصاد مقاومتی عمل کرده اند و اکثر آنها در همان مرحله شعار مانده اند و درجا می زنند.

در این میان شاید نیروهای مسلح کشور تنها ارگانی باشند که با تکیه به توان داخلی و دانش و تجربه جوانان ایرانی به قله های موفقیت در سطح دنیا دست پیدا کرده اند.

سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در زمین، هوا و دریا به سلاح هایی دست پیدا کرده اند که شاید بسیاری از آنها برای متمدن ترین کشورها و به قول خودشان جهان اولی ها، جزو آمال و آرزوها باشد که در این راه سخت تهرانی مقدم ها، چمران ها و صیاد شیرازی های بسیاری را برای تحقق این هدف والا فدا کرده ایم.

چندی پیش نیز در سالروز شهادت امیر سرفراز ارتش، امیر سپهبد علی صیاد شیرازی با صحنه ای مواجه شدیم که باعث تعجب همگان شد و آن رفت و آمد فرمانده کل ارتش، امیر سرلشکر صالحی با خودروی پیکان بود؛ اگرچه خودروی پیکان هم اکنون از چرخه تولید خارج شده است اما هرچه باشد ساخته دست جوانان ایرانی است و پیچ و مهره های آن را مهندسان ایرانی سفت کرده اند و تولید آن زمانی به اشتغال جوانان و پویایی کارخانه های ایرانی کمک کرده است و همین که یکی از سران بلند پایه نظامی به جای سوار شدن در خودروهای چند صد میلیونی و حتی میلیاردی خارجی در ماشین ساخت جوانان کشورش می نشیند و با افتخار با آن عکس می گیرد،باعث دلگرمی جوانان ایرانی می شود و این امید در او زنده می شود که دیگر اقلام مصرفی آن ارگان مربوطه، اعم از لباس، لوازم اداری، خودرو و ... را از کالاهای ایرانی تهیه نماید.

در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران این عمل فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را می توان شروعی مبارک در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست که تبلیغ استفاده از کالاهای ایرانی در رسانه های کشور از سوی نظامیان آغاز شده و امیدوارم این رویه به دیگر مسئولین کشور تسری یابد و اگر هم می خواهند کارخانه های ایرانی را با خودرو بپیمایند حداقل با خودروی ایرانی طی کنند.

photo 2017-04-15 21-25-42

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.