1396-01-24 16:33
948
0
37744
در پی اقدامات اخیر دولت انجام شد؛

تشکر یک نوجوان روستایی از رئیس جمهور!

آقای روحانی از اینکه در این روزهای پایانی دولت یازدهم به یاد ما افتادید از شما بسیار سپاسگذاریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، هنوز آقای رئیس جمهور برای شرکت در انتخابات 96 ثبت نام نکرده اند اما کارهای کشور به خصوص در عرصه خدمات هرچند به شکل ابلاغ و نامه و دستور ، به شدت در حال پیگیری است و مردم امیدوارند که این دستورات پایانی عمر دولت ضمانت اجرایی نیز داشته باشد!!

یک جوان روستایی بعد از شنیدن خبری مبنی بر اینکه قرار است تمام خدمات دندان پزشکی افراد زیر 15 سال به طور رایگان انجام شود، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ، از ایشان تشکر کرد.

متن این نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن

خدمت رئیس جمهور کشورم، سلام

آقای رئیس جمهور، شنیدم که با دستور شما تمام خدمات دندان پزشکی برای همه افراد زیر 15 سال کشور، رایگان شده است، شنیدم که اگر در روستاها کسی بیماری دیابت داشته باشد می تواند با نامه دهیار برای درمان اقدام کند و هزینه های درمانی او رایگان خواهد شد. شنیدم که به وزاریتان دستور داده اید که پیگیر امورات مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند، خیلی از این بابت خوشحال شدم و صمیمانه از شما سپاسگذارم ولی چند مطلب برایم باقی مانده که می خواهم از شما بپرسم.

1- من فروردین ماه، یعنی همین چند روز پیش 15 سالم تمام شده و به احتمال زیاد شامل حال درمان دندان پزشکی نخواهم شد ولی روستای ما مرکز دندان پزشکی دولتی ندارد و حتی در مرکز بخش ما هم خدمات دندان پزشکی نیست و وقتی به مرکز دندان پزشکی شهرستان با صرف هزینه های زیاد می رویم، آنجا بیشتر کاری که انجام می دهند، دندان کشیدن است که زیاد زمان نمی برد.

آقای رئیس جمهور، نمی دانم از زمان دستور شما تا زمان اجرای آن چقدر زمان می برد و آیا برادرم من که الان 11 سال دارد می تواند زمان عملیاتی شدن دستور شما از این خدمات استفاده کند؟

2- گفته بودند که با دستور شما تمام افرادی که بیماری دیابت دارند در تمام روستاها با نامه دهیار، به رایگان درمان می شوند.

3- شنیدم که با دستور وزیر آموزش و پرورش ، امتحانات ما قرار است در ماه مبارک رمضان برگزار شود تا ما هم مرد بار بیاییم و هم ایمانمان قوی شود و هم در امتحانات موفق شویم، اما نمی دانم چرا امتحانات ما که دو سه هفته طول می کشد را عقب نکشیدید ولی روز انتخابات را برای اینکه به ماه رمضان نخورد به عقب کشاندید؟؟

یادم می آید یک روزی زمان امتحانات دانش آموزان را به خاطر بازیهای جام جهانی عقب آورده بودند ولی امسال زمان امتحانات را به خاطر اینکه بچه ها ... عقب نیاورده اید!! بعد از کلمه بچه ها را سه نقطه گذاشتم تا شما خودتان کلمه ای مناسب را در آنجا قرار دهید.

3- گفتند که شما دستور داده اید که به زنان سرپرست خانواده وام خواهید داد.

آقای رئیس جمهور از بابت همه اینها از شما تشکر می کنم ولی چرا همه ی اینها در این روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات دستور داده شده است؟

چرا ؟؟؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.