1396-01-18 09:02
894
0
37482
حضرت آیت الله علوی گرگانی:

جنگ غرب با ما به دلیل حفظ تسلط استکباری است/ جنگ ما برای خدا است

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: نهایت انگیزه آنها جنگ برای آب و خاک و حفظ تسلط خود بر دیگران است؛ آنها برای حفظ تسلط خود این همه کشتار راه می‎اندازند، ولی اگر ما با آنها جنگ می‎کنیم برای خدا است چون ما برای دین خدا قیام کردیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حضرت آیت‎الله علوی گرگانی در دیدار با رئیس و معاونان جهاددانشگاهی واحد استان قم با اشاره به اهمیت عمل خیر گفتند: این مرجع تقلید بیان کرد: امیدوارم فعالان جهاددانشگاهی فعالیت‎های خود را در سال جدید در مسیر خداوند قرار دهند و همه امور را در این مسیر قراردهند.

ایشان افزودند: یکی از حقایق نظام هستی، جهت دار بودن این نظام است به حدی که فعل و انفعالاتی که در نظام خلقت انجام می‎‌شود دارای جهت است که باعث ارزش‎دار شدن و بی ارزش شدن کارهای ما است.

معظم له بیان کردند: انبیا و بزرگان دین ما را به جهت دار کردن امور سوق دادند؛ بسیاری از مردم صبح تا شب فعل و انفعالاتی دارند ولی در آخر آنچه از آنها در کارنامه اعمال باقی می‎ماند کارهای بیهوده و بی فایده است که آنها را متضرر کرده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: بهترین کارها، ذکر خداست که کارنامه اعمال انسان را سنگین می‎کند؛ خداوند متعال فرمودند که بهترین امت کسانی هستند که هم خوب هستند و هم دیگران را به امر خیر و نیک راهنمایی می‎کنند.

معظم له بیان کردند:  ایمان به خدا جوهره این گونه انسان‎ها است؛ بسیاری از افراد ممکن است که امر به نیکی کنند ولی این دعوت به خاطر ایمان آنها به خدا نیست؛ جنگ ما برای خدا است و غربیان و دشمنان ما همگی برای غیر خدا می‎جنگند.

ایشان گفتند: آنچه در این رابطه باید گفته آن است نهایت انگیزه آنها جنگ برای آب و خاک و حفظ تسلط خود بر دیگران است؛ آنها برای حفظ تسلط خود این همه کشتار راه می‎اندازند ولی اگر ما با آنها جنگی می‎کنیم برای خدا است چون ما برای دین خدا قیام کردیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.