1395-12-29 09:57
994
0
36758
شب گذشته؛

بخشی از مطالبات حق التدریسی های گلستانی پرداخت شد

سرانجام حقوق معلمان حق التدریس گلستانی شب گذشته با واریزحقوق 4 ماه آنان واریز شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ با توجه به برنامه ریزی های لازم و به گفته وزیر آموزش و پرورش بخشی از  مطالبات فرهنگیان تا پایان سال جاری پرداخت می شد و این مهم شب گذشته محقق شد.

یکی از معلمان حق التدریس ضمن تماس با این پایگاه خبری گفت: با توجه به اینکه وعده های بدون تحقق در چند سال اخیر روح معلمان را آزرده خاطر کرده است و واقعا دیگر رمقی برای حتی اعتراض نداشتیم.

وی افزود: ما تنها حقوق خود که حق همه زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت است می خواهیم و امیدواریم هرچه زودتر مابقی مطالبات مان نیز پرداخت شود.

یک معلم دیگر نیز در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ با گله مندی از نادیده گرفتن از سوی مسئولین  گفت: با مراجعه به مسئولین، با برخوردی سرد مواجه می شویم و کمترین توجه را به ما دارند،خواهان دفاع از سوی مسئولین استانی هستیم، چون این خود دلگرمی زیادی برای ماست البته می دانیم که بودجه ها باید از سوی وزارت برای استان وایز شود .

وی افزود: ما تنها خواهان حق خودمان هستیم.

براساس این گزارش، علی اللهیار مدیرکل دفتر آموزش‌وپرورش سازمان برنامه و بودجه در رابطه با پرداخت مطالبات معلمان در روزهای پایانی سال گفته بود: اعتبارات آموزش‌وپرورش برای سازمان برنامه و بودجه در اولویت قرار دارد و براین اساس، حقوق کارکنان رسمی و پیمانی به صورت کامل پرداخت شده است.

وی در رابطه با پرداخت حقوق سرباز معلمان گفت: براساس بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح، اصلاحیه‌ای در رابطه با نحوه حقوق و بیمه آنها صورت گرفته بود که به منابع جدیدتری نیاز داشت.

مدیرکل دفتر آموزش‌وپرورش سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در بحث حق‌التدریس آزاد، حقوق و عیدی کارکنان قراردادی با مشکل مواجه بودیم و تلاش کردیم تا قبل از عید به طور کامل مطالبات آنها را پرداخت کنیم و براین اساس با تخصیصی که در روز چهارشنبه صورت گرفت، بخشی از مطالبات پرداخت و بخشی نیز امروز (شنبه) توسط وزارت آموزش‌وپرورش پرداخت خواهد شد.

الهیار بیان کرد: با این تخصیص، حقوق و عیدی کارکنان قراردادی، سرباز معلمان و حق‌التدریس نیروهای آزاد و رسمی پرداخت خواهد شد و در سال 95 تمام مطالبات را پرداخت خواهیم کرد.

گفتنی است؛ از آغاز سال تحصیلی تاکنون مطالبات معلمان  پرداخت نشده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.