1395-12-26 15:34
847
0
36668
معاون استاندار در آخرین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش گلستان: :

امروز شاهد تحول در خانواده ها و جامعه هستیم/برد و باخت جوامع در آموزش و پرورش رقم می خورد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه امروز شاهد تحول در خانواده ها و جامعه هستیم گفت: برد و باخت همه ی جوامع و تمدن های بشری در آموزش و پرورش رقم می خورد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان در سال 95 در سالن اجتماعات با دو دستور کار تجزیه و تحلیل نیروی انسانی آموزش و پرورش و بررسی نیازهای سال آینده، پیگیری وضعیت جذب کودکان لازم التعلیم و بازمانده از تحصیل استان تشکیل شد.

" محمود ربیعی" معاون استاندار گلستان در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: برد و باخت همه ی جوامع و تمدن های بشری در آموزش و پرورش رقم می خورد و تاثیر مستقیم بر آینده جهان دارد.

وی افزود: امروز شاهد تحول در خانواده ها و جامعه هستیم، تحولی سیال و متنوع که نمی توان با شاخص های اندازه گیری کلاسیک و سنتی با آن برخورد کرد.

معاون اساتاندار گلستان ادامه داد: در چنین شرایطی آموزش و پرورش مشغول فعالیت است و باید خود را با شرایط روز جهان منطبق نماید.

وی بیان کرد: از آنجایی که آموزش و پرورش به عنوان متولی فرهنگ جامعه و تربیت کننده نسل آینده، می تواند بر برخی از متغیر ها تاثیر بگذارد، ضروری است همه دستگاه ها در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند تا از آسیب های اجتماعی در امان باشیم.

ربیعی گفت: آموزش و پرورش یک سازمان تولید کننده و مولد فکر و اندیشه است، دستگاهی است که بستر توسعه را فراهم می کند، از آنجایی که مخاطب آموزش و پرورش، میلیون ها انسان هستند و رابطه مستقیم با آینده کشور دارند، کار در این دستگاه سخت و حساس بوده و نیاز است به آن توجه بسیاری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.