1395-12-23 04:00
1083
0
36493
ساوری :بندرگز خط مقدم طرح امنیت نوروزی است

در آیین معرفی فرمانده جدید انتظامی بندرگز عنوان شد : بندرگز سیاسی‌ترین شهر گلستان

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان گفت : بندرگز از اهمیت بسزایی برخوردار است ، چرا که این شهر یکی از سیاسی‌ترین شهرهای گلستان است و باید با تدبیر و خرد امور را به پیش برد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس ؛ عسگر ساوری در آئین تقدیر فرمانده سابق انتظامی شهرستان بندرگز و معارفه فرمانده جدید انتظامی این شهرستان  افزود: نیروی انتظامی شهرستان بندرگز به عنوان دروازه ورودی استان باید در حوزه امنیت نوروزی تلاش بیشتری از خود به خرج دهد، چرا که در خط مقدم تلاش این نیرو است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی و امنیتی شهرستان باید در ایام پیش‌رو تلاش بیشتری به خرج دهد تا بتوان از فرصت‌های ایجاد شده برای معرفی منطقه و استان استفاده کند.

ساوری خاطرنشان کرد: امنیت یک محصول جمعی است که همه آحاد جامعه باید در تحقق آن سهیم باشند، چرا که بقای جامعه و فرد رابطه مستقیمی با امنیت دارد.

*مردم بندرگز همیشه در صحنه‌های انقلاب حاضر بوده‌اند/ امنیت یک محصول دسته‌جمعی است

وی با اشاره به انتخابات سال آینده در کشور تصریح کرد: ماموریت مجموعه نیروی انتظامی به همراه سایر ادارات و نهادها در زمینه انتخابات در شهرستان بندرگز از اهمیت بسزایی برخوردار است ، چرا که این شهر یکی از سیاسی‌ترین شهرهای گلستان است و باید با تدبیر و خرد امور را به پیش برد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان گلستان سیاسی بودن، شهرستان بندرگز را یک نقطه قوت برای این منطقه برشمرد و اذعان کرد: این موضوع  مبین آن است که  مردم این شهرستان یکی از آگاه‌ترین مردم استان محسوب و همیشه نیز در عرصه انتخابات حضوری فعال دارند.

ساوری ادامه داد: حضور فعال مردم بندرگز در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، مسوولیت ما را در برگزاری  انتخاباتی امن و سالم دوچندان می‌سازد و همه بر مبنای وظایف خود موظف به برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر انتخابات پیش رو هستیم.

آئین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرگز با حضور فرماندار شهرستان بندرگز، معاون هماهنگ کننده انتظامی استان گلستان و جمعی از مدیران اجرائی شهرستان  در بندرگز برگزار شد.

در این آئین «عباس حیدری» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بندرگز منصوب و از زحمات «علی اکبر خرمی» فرمانده پیشین این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.