1393-07-09 18:20
1216
1
3633
بهرامی خبر داد:

برگزاری مسابقه عکس به مناسبت هفته ناجا در گلستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از برپایی مسابقه عکس از تاریخ 10 تا 15 مهرماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی بهرامی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی مسابقه عکس بین علاقه مندان گلستانی برگزارر می شود.

بهرامی عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکس هایی که با دروبین و یا موبایل خود گرفته اند و به نوعی با حوزه پلیس ارتباط دارد را در این جشنواره شرکت دهند .

وی اعلام کرد : مهلت شرکت در در این جشنواره از 10 تا 15 مهرماه خواهد بود و به 10 نفر از برندگان نیز جوایزی اهدا خواهد شد .

معاون اجتماعی انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه این جشنواره عکس برای اولین بار است که در استان برگزار می شود خاطرنشان کرد: موضوعات مسابقه مختلف است و تیمی از منتخبین انتظامی آن را داوری خواهد کرد و بیشتر به دنبال مشارکت و حضور علاقه مندان در این مسابقه هستیم .

علی بهرامی تصریح کرد : روز پنجشنبه 17 مهرماه طی مراسمی از برندگان این مسابقه تجلیل خواهد شد و به رسم یادبود هدایایی به آنها تقدیم می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حبیب

سلام برادران عزیز و ارجمند در گلستان ماقرار بود امروز برنده های مسابقه تصویرشناسی شهدا + پاسخ های صحیح اعلام بشود اما حتی لینک مربوطه هم در سایت نیست ؟! خواهش می کنم در این مورد اطلاع رسانی کامل کنید . ممنونم-----------------------------------------گلستان ما :با سلام مسابقه چهره شناسي شهداي گلستان در دفاع مقدس با استقبال خيلي خوب مخاطبين گرامي روبرو گرديد .ضمن تشكر از همه شركت كنندگان در مسابقه به اطلاع مي رساند كه نتيجه تا ساعت 20 امشب اعلام مي گردد .موفق باشيد

0
0
پاسخ
1393-07-09 03:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.