1395-12-18 17:42
1207
0
36321
معاون فرماندهی انتظامی گلستان:

کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان گلستان ۱۰۷ درصد افزایش یافت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در ۱۱ ماهه سال ۹۵ کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان ۱۰۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار عسگر ساوری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان بندرگز با اشاره به استقرار قرارگاه و رصدهای اطلاعاتی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: در 11 ماهه سال 95 کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان 107 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش ریالی کشفیات در سال گذشته 7 میلیارد تومان بوده و در سال جاری این میزان به 16 میلیارد تومان رسیده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: تشکیل پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز استان گلستان نیز در سال جاری 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سرهنگ ساوری پدیده قاچاق کالا را سدی محکم در برابر سیاست‌های اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: ‌پدیده قاچاق کالا علاوه بر بیکاری و کاهش اشتغال در کشور، سبب کاهش درآمدهای گمرکی و مالیاتی نیز می‌شود.

در این مراسم که با حضور معاون هماهنگ کننده انتظامی گلستان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، سرهنگ عباس حیدری به عنوان فرماندهی جدید انتظامی شهرستان بندرگز معرفی و از زحمات سرهنگ علی اکبر خرمی فرمانده پیشین انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

سرهنگ خرمی در سمت جدید خود فرماندهی انتظامی شهرستان کردکوی را عهده‌دار شد و سرهنگ حیدری فرمانده جدید انتظامی بندرگز نیز پیش از این جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان گرگان بوده است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.