1395-12-16 18:58
803
0
36206
سخنگوی کانون تربیت اسلامی گلستان:

«سلمان سجادی» دبیر جدید کانون تربیت اسلامی در گلستان شد/ تشکل‎های فرهنگیان در استان منفعلانه و شعاری عمل می‎کنند

سخنگوی کانون تربیت اسلامی گفت: "سلمان سجادی" قائم مقام این تشکل فرهنگی، تربیتی و سیاسی به اتفاق آرا بعنوان دبیرجدید این کانون معرفی شد.

به گزارش گلستان ما، "علیرضا حسنی" امروز در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، با بیان مطلب فوق افزود: "سید هادی  حسینی" دبیر پیشین به دلیل بیماری چندی پیش از سمت خود استعفا کرد.

وی افزود: کانون تربیت اسلامی گلستان از سال 91 کار خود را به دبیری "سلمان سجادی" فرهنگی برجسته آغاز کرده بود و در ادامه در خردادماه سال گذشته  "سید هادی حسینی"این سمت را برعهده گرفت.

سخنگوی کانون تربیت اسلامی استان با بیان اینکه در این تشکل صنفی، فرهنگیان شاغل و بازنشسته فعالیت می کنند، تصریح کرد: امیدواریم با معرفی دبیر جدید برنامه های هدفمند تربیتی را با کمک فرهنگیان استان، در کنار مسئولان تقویت کنیم.

حسنی با بیان اینکه تاکنون، تشکل های فرهنگیان استان در حوزه های مختلف آموزشی و تربیتی منفعلانه و بعضا شعاری عمل کرده اند، افزود:  نمی توان مشکلات فراوان در آموزش و پرورش کشور و به تبع آن در استان را نادیده گرفت، لذا عمده فعالیت های خود را  برای رسیدگی به مسائل پیرامون آموزش و پرورش وهمچنین پیاده سازی دقیق سند تحول بنیادین بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه کانون تربیت اسلامی در زمینه تربیتی، عقیدتی، اخلاقی و سیاسی فعالیت می‌کند، اذعان کرد: جامعه بزرگ فرهنگی باید به نفوذ سند آموزشی بین المللی 2030  که سنخیتی با مسائل آموزشی و فرهنگی جامعه ما ندارد حساس شوند، بنابراین موضع خود را در این خصوص با صدور بیانیه ای اعلام کرده ایم.

حسنی یادآورشد: کانون تربیت اسلامی، یک نهاد مستقل و بدون وابستگی به هیچ حزب و گروهی است لذا با توجه به اینکه در اساسنامه فعالیت‌های سیاسی نیز پیش‌بینی شده‌است در صورت لزوم با صدور بیانیه هایی نیز اعلام موضع خواهیم کرد.

مسئول دبیرخانه این کانون در خاتمه بیان کرد: کانون تربیت اسلامی در شهرستان ها نیز در حال فعالیت است و جلسات استانی این تشکل نیز به طور مستمر هر دوهفته یکبار برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.