1393-07-08 04:20
1562
2
3564
در اختتامیه جشنواره رسانه های دیجیتال کشوری ؛

رسانه مردمی "سلام گنبد" رسانه برتر در بخش" ترویج وحدت مذاهب" شد

با برگزاری اختتامیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، رسانه مردمی سلام گنبد به عنوان رسانه برتر در بخش “ترویج وحدت مذاهب” انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از  سلام گنبد، دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، شب گذشته با معرفی رسانه‌های برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

این آیین همزمان با ایام بزرگداشت دفاع مقدس و با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسین یکتا مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیا و سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، در محل سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم، از “رسانه مردمی سلام گنبد” به عنوان رسانه برتر در بخش “ترویج وحدت مذاهب” با اهدای تندیس، تقدیر به عمل آمد.

رسانه-دیجیتال-انقلاب

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در ۵ بخش اصلی بین‌الملل، رسانه‌های برخط ، نشر دیجیتال، بازی و انیمیشن، فن‌آوری و اطلاعات و همچنین در ۵ بخش جانبی، دیجیتال در آیینه هنر، کارگاه‌ها و نشست‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها، واقعیت‌افزوده و کودک و نوجوان در محل نمایشگاهی بوستان گفتگو از یکم تا هفتم شهریور ماه سال جاری برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه، حدود ۳۰۰ غرفه از فعالان رسانه‌ای سراسر کشور حضور داشتند.

لازم به ذکر است که رسانه مردمی سلام گنبد، فعالیت رسمی خود در عرصه رسانه را از ابتدای سال ۹۳ و با همت جمعی از جوانان گنبدی آغاز کرده است. سلام گنبدی‌ها در این مدت توانسته اند تعامل سازنده و مناسبی را با فعالان فرهنگی اجتماعی گنبدکاووس برقرار کنند.

یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های این مرکز، با توجه به حضور اقوام و مذاهب گوناگون در شهرستان، فعالیت در عرصه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی و نیز پرداختن به مسائل جهان اسلام بوده است.جشن پیروزی غزه با حضور شیعه و سنی و ارسال دلنوشته به مردم غزه، از جمله اقدامات اجتماعی رسانه‌ای بوده که سلام گنبدی‌ها در آن حضور داشتند یا خود آن را ایجاد کرده‌اند.

رسانه-دیجیتال-انقلاب2

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید

واقعا به سلام گنبدی ها و مردم شهرم تبریک میگم...روند رو به رشد خوبی داره ، باید بیشتر تبلیغ بشهبخصوص بخش رادیو کار جالبیه

0
0
پاسخ
1393-07-08 05:16
سلام گنبد

سلام، ممنون از پوشش خبری تون.امیدوارم با تعامل و ارتباط بیشتر رسانه های استان زمینه برای اثرگذاری موثر و صحیح بر جریان فکری - فرهنگی و اجتماعی گلستان بیش از پیش فراهم شود.مسلما پیگیری مطالبات مردمی و تکیه بر مزیت های محلی در جهت رشد و پیشرفت منطقه ای، یکی از اصلی ترین رسالت های رسانه های محلی است.با تشکر مجدد، پاینده باشیدرسانه مردمی شهروندان گنبدی : salamgonbad.ir

0
0
پاسخ
1393-07-08 11:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.