1395-11-25 11:46
1226
0
35219
مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

مدارس گلستان فردا سه شنبه 26 بهمن دایر است

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: فردا سه شنبه مدارس گلستان دایر است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما، صادق‎علی مقدم در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: با توجه به گزارش هواشناسی استان، با وجود برودت دما طی روز آینده، شرایط جوی استان به شکلی نیست که سلامت دانش‌آموزان را تهدید کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به آن که موضوع قرارداد گاز ترکمنستان نیز حل شده در بخش گرمایی نیز مشکلی متوجه مدارس نیست.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: با این وجود اگر برخلاف پیش‌بینی‌های هواشناسی اتفاق غیرقابل پیش‌بینی شده دیگری روی دهد تدابیر خاصی نیز اتخاذ خواهد شد.

مقدم با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای پیش رو اذعان کرد: بر اساس اطلاعیه و اخطاریه ارسالی استان و کشور، موج دوم سرما از چهارشنبه وارد استان می‌شود که در پی خود برودت شدید و ریزش برف و باران را در پی خواهد داشت.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: اطلاعیه و اخطاریه برای همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ارسال شد تا از آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث احتمالی باشند.

مقدم با تأکید بر توجه شهروندان به هشدارهای جوی تصریح کرد: بی‌توجهی به این هشدارها ممکن است موجب وارد کردن آسیب به شهروندان شود.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان یادآور شد: بارش برف در مسیرهای مواصلاتی و ایجاد مه غلیظ در بازه زمانی یاد شده موجب اختلال در رفت و آمد خودروهای عبوری خواهد شد.

مقدم متذکر شد: خوشبختانه با توجه به هماهنگی به عمل آمده راهداران در مسیرهای پرخطر مستقر هستند تا ضمن برف‌روبی، نسبت به شن‌پاشی و نمک‌پاشی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در داخل شهرها نیز شهرداری‌ها آماده باش هستند تا نسبت به اقدام لازم برای جلوگیری از یخبندان و برف گرفتگی به ویژه در هنگام صبحگاه اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با اشاره به حضور نیروهای مدیریت بحران در این اداره‌کل افزود: تعامل مناسبی بین دستگاه‌های عملیاتی استان برقرار است و دائم نیز شرایط جوی و عملیاتی استان رصد می‎شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.