1395-11-23 05:10
1238
0
35097
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان:

شکل‎گیری تفکر انقلابی در کشورهای اسلامی ، دشمن را دیوانه کرده است/ احساس خطر آمریکا از انقلاب اسلامی است

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت: شکل‎گیری تفکر انقلابی در کشورهای اسلامی دشمن را به مرز دیوانگی کشانده است.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی‎ ملک‎ با گرامیداشت سی‎وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به سهولت به دست نیامده است، بلکه این انقلاب به واسطه سختی‎ها، زجرها و خون‎های فراوان جوانان این مرزوبوم به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه 22 بهمن‎ماه  تجسم حضور مردم، مظهر رشادت‎ها و ایثارگری‎ها و اوج معرفت مردم ایران است، افزود: 22 بهمن‎ماه سرآغاز انقلاب اسلامی بود.

* انقلاب اسلامی، انقلابی الهی است

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی است نه انقلاب دنیایی، از این رو انقلاب اسلامی و جانفشانی‎های شهدا برای مناسب شدن شرایط دنیایی نبوده است.

ملک با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخلاف سایر انقلاب‎های دنیا با حضور همه اقشار مردم بوده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی مأموریتی دارد که تا اتمام مأموریت قطار انقلاب در حال حرکت خواهد بود همانطور که حرکت انقلاب اسلامی از 22 بهمن‎ماه آغاز شده و امروز نه تنها در ایران بلکه در قلب اروپا گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران به واسطه ساخت سلاح هسته‎ای و موشک یک بهانه است، بیان کرد: اخیراً آقای ترامپ ایران را برای آمریکا و متحدانش یک تهدید دانست، در واقع مشکل و احساس خطر آمریکایی‎ها به واسطه ایران نیست، بلکه این انقلاب اسلامی است که یک تهدید جدی برای آمریکا به‎شمار می‎رود.

* امروز دشمن به مرز انحطاط رسیده است

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی براساس خصلتی که دارد در دنیا همچون خورشید می‎درخشد، اضافه کرد: مهم‎ترین و اصلی‎ترین مأموریت انقلاب اسلامی رساندن پرچم انقلاب به دستان امام عصر(عج) و بازگشت کرامت انسانی است.

وی با تأکید بر اینکه نباید از تهدیدهای دشمن بهراسیم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده، گفت: قطعاً این فرموده معظم‎له محقق می‎شود، همانطور که فرامین امام راحل عملی شده است.

ملک‎ با بیان اینکه همه باید قدردان دستاوردهای بی‎شمار انقلاب اسلامی باشیم، تصریح کرد: چطور امروز عده‎ای به خود جرأت می‎دهند با نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایران را با آمریکای سال 2020 مقایسه ‎کنند؟!

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه برخی افراد اگر خیلی منصف و روشن‎فکر هستند وضعیت و داشته‎های امروز ایران را با دوران طاغوت مقایسه کنند، ادامه داد: برخی افراد که برای تضعیف انقلاب اسلامی سخن می‎گویند از خداوند و خون شهدا بترسند و از ناامید کردن جوانان دست بردارند؛ اگرچه ممکن است نقص‎هایی باشد اما دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‎های مختلف بی‎شمار بوده است.

وی اضافه کرد: در حالی که ایران از لحاظ سیستم دفاعی و تجهیزات با آمریکا قابل مقایسه نیست، خداوند حمایت ویژه و دست الهی را در جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی نشان داده است.

ملک‎ با تأکید بر اینکه همه باید عملکرد خود را در قبال انقلاب اسلامی بسنجند نه اینکه بگویند انقلاب برای ما چه کرده است، گفت: امروز آستانه تحمل دشمن تمام شده و به مرز انحطاط رسیدند و دیگر قادر به کنترل اوضاع نیستند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه سوریه‎ای که روزی در حال نابودی بود امروز با شکل‎گیری تفکر انقلابی در جوانان سوری بر دشمنان خود می‎تازد، اظهار کرد: شکل‎گیری تفکر انقلابی در کشورهای اسلامی دشمن را به مرز دیوانگی کشانده است.

* ضرورت حضور پررنگ مردم در مساجد

وی خاطرنشان کرد: زمانی داعشی‎ها در سوریه در هر نقطه‎ای که می‎خواستند جولان می‎دادند حال امروز با شکل‎گیری تفکر انقلابی و بسیج مردمی در کشورهایی همچون سوریه، یمن و امثال آن پیروزی‎های دشمن سخت شده است.

ملک، راه نجات مسلمانان را مساجد و روحانیت و مراجع دانست و افزود: انقلاب اسلامی از مسجد آغاز شد و امروز دشمن درصدد گرفتن مساجد از مردم است، زیرا در صورت کمرنگ شدن مسجد تولی و تبری، امر به معروف و نهی از منکر، قرائت قرآن کریم، صله‎رحم و... گرفته می‎شود که با نابودی این ارزش‎ها انقلاب اسلامی هم از بین خواهد رفت.

وی تأکید کرد: اگر حضور مردم در مساجد پرشمار باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند انجام دهد. / فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.