1395-11-21 10:51
1494
0
34996
رییس پلیس راهور استان گلستان:

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمائی روز جمعه، ۲۲ بهمن در گلستان اعلام شد

رییس پلیس راهور استان گلستان در آسته فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن؛ محدودیت‌های ترافیکی راهپیمائی روز جمعه در گلستان را اعلام کرد و از مردم خواست تا با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ ایوب شرافتی رییس پلیس راهور استان گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین تصمیمات این نهاد برای اعمال محدودیت های ترافیکی در گلستان به واسطه برگزاری راهپیمایی دندان شنکن 22 بهمن، گفت: از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن در محدوده مراسم راهپیمایی، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: محدودیت ترافیکی در 9 نقطه منتهی به مصلی شهر گرگان اعمال می‌شود و تردد و پارک خودرو در این مسیرها ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان گلستان تصریح کرد: مسیر شماره یک از میدان مازندران به سمت چهارراه میدان و مصلی، مسیر شماره دوم میدان سرخواجه به سمت چهارراه میدان و مصلی، مسیر شماره سه از تقاطع آتش‌نشانی شهید رجایی به سمت چهارراه میدان، مسیر شماره چهار از میدان شهدا به سمت چهار راه شهدا خواهد بود."شرافتی" در ادامه گفت: مسیرهای دیگر عبارتند از، خیابان شهید بهشتی از ابتدای خیابان گرگان‌جدید به میدان وحدت،  میدان ولی عصر به سمت میدان وحدت، از سمت گرگان‌جدید به سمت چهارراه  شهدا، از خیابان رسالت 24 و گلشن 14 به سمت مصلی تردد خودروها ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه مسیر راهپیمائی در گنبدکاووس از مسجد قائمیه، خیابان امام خمینی(ره) تا مصلی امام جعفر صادق(ع) است، اظهار داشت: این محدودیت در شهرستان گنبدکاووس هم از خیابان طالقانی شرقی، خیابان خیام تا تقاطع ولیعصر اجرا می‌شود.

رییس پلیس راهور استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: این محدودیت در دیگر شهرهای استان هم اعمال می‌شود و تا پایان مراسم راهپیمایی یوم الله  22 بهمن ماه برقرار است.

گفتنی است، مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گرگان از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.