1395-11-11 06:05
1573
0
34423
مهسا صابری:

لژیونر شدن بانوان والیبالیست راه پیشرفت والیبال بانوان است/ لژیونر شدن آسیبی به تیم ملی والیبال نمی‎رساند

ملی‎پوش والیبال بانوان با بیان اینکه با لژیونر شدن و حضور بانوان والیبالیست در تیم‎های خارجی موافقم، گفت: لژیونر شدن بانوان والیبالیست راهی برای پیشرفت والیبال بانوان ایران است.

به گزارش گلستان ما ؛ در دی‎ماه سالجاری خبر لژیونر شدن دو تن از بانوان والیبالیست تیم ملی ایران شنیده شده بود که حضور دو بازیکن «مائده برهانی» و «زینب گیوه» در یکی از باشگاه‎های بلغارستان بازتاب‎های فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته است.

*بانوان والیبالیست ایران می‎توانند در بهترین تیم‎های اروپایی بازی کنند

مهسا صابری، ملی‎پوش والیبال بانوان در این باره اظهار کرد: با لژیونر شدن و حضور بانوان والیبالیست در تیم‎های خارجی موافقم، چرا باید مخالف باشیم؟

وی لژیونر شدن ملی‎پوشان والیبال بانوان را راهی برای پیشرفت والیبال بانوان ایران دانست و یادآور شد: بانوان والیبالیست ایران به طور 100 درصد می‎توانند در بهترین تیم‎های اروپایی بازی کنند اما به دلیل حفظ حجاب و پوشش اسلامی از حضور و بازی در این تیم‎ها باز می‎مانند حالکه برخی از تیم‎های خارجی بازی با حجاب اسلامی ملی‎پوشان والیبال بانوان ایرانی را پذیرفتند فرصت مناسبی برای پیشرفت والیبال بانوان ایران خواهد بود.

ملی‎پوش والیبال بانوان با بیان اینکه اگر تاکنون بازیکنان ایرانی والیبال بانوان لژیونر نشدند به معنای سطح پایین بازیکنان و یا عملکرد ضعیف آنها نبوده است، خاطرنشان کرد: این عدم حضور در تیم‎های خارجی به این دلیل بود که هر تیمی با شرط رعایت حجاب اسلامی بازیکنان موافق نبوده است.

صابری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه در حال حاضر خود موافق بازی در تیم‎های خارجی است یا خیر، تصریح کرد: بله موافقم البته بستگی به تیمی دارد که پیشنهاد می‎دهد.

وی با بیان اینکه فکر نمی‎کنم لژیونر شدن بانوان آسیبی به تیم ملی والیبال برساند، اذعان کرد: زمان بازی‎های ملی با بازی‎های لیگ متفاوت است و در صورت تداخل نیز بازیکن در اختیار تیم ملی قرار می‎گیرد از طرفی به دلیل تمرین پنج الی 6 ماهه بازیکنان در اردوهای تیم ملی  در صورتی که بازیکنی بد باشد خوب می‎شود و اگر سطح بازیکن خوب باشد همچنان خوب می‎ماند، از این رو به نظر بنده فعالیت بازیکن در تیم داخلی و یا خارجی هیچ تفاوتی ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.