1395-03-07 07:33
871
0
32660
حسن بیکی منتخب مجلس دهم :

دولت با شام دادن به دنبال کنترل نمایندگان مجلس دهم است

نماینده مردم دامغان گفت :این اولین بار است که دولت هم وارد صحنه شده و با برگزاری جلسات متعدد و شام ها و ضیافت ها می خواهد نمایندگان را جذب خود و کنترل کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مشرق، ابوالفضل حسن بیکی در گفتگو با مردم روستای آهوانو دامغان که به میزبانی آنها در حسینیه و مسجد این روستا برگزار شد ضمن تبریک ایام شعبانیه و اعتماد به وی در کسوت نمایندگی شان گفت: امیدوارم وظیفه خودمان را طوری انجام دهیم که مورد رضایت حق و مردم قرار گیرد.

وی افزود: شرایط شهرستان در وضعیتی قرار دارد که با سفر به روستاها مشاهده می کنیم آنها در کمبود و مشکلات مواجه هستند که دو نکته در این موضوع قابل اهمیت است . با شروع انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام (ره) کارهای اساسی و خوب در روستا انجام شد ولی بعد از 37 سال هر پروژه ای که بیش از بیست سال از عمرش گذشته است طبیعتا مجدد نیاز به بازسازی در همه زمینه ها دارد . دیگر اینکه با دقت که بررسی می کنیم قوانین و مقررات دست و پا گیر این شرایط را برای  کشور ایجاد کرده است.

منتخب مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دوره مجلس با ادوار گذشته متفاوت است، اظهار کرد: این اولین بار است که دولت وارد هم وارد صحنه شده است و با برگزاری جلسات متعدد و شام ها و ضیافت ها می خواهد نمایندگان را جذب خود و کنترل کند در صورتی که تنها لیست تهران یک طرفه شد ولی در شهرستان ها اکثرا اصولگرا ها حاکم هستند.

حسن بیکی یادآور شد: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان سمنان مبلغ 950میلیارد تومان اختصاص یافت که رقم شهرستان دامغان در آن مشخص نیست در صورتی که پیشنهاد 1270 میلیارد تومان برای دامغان مطرح شده بود که از غرب تا شرق روستاهای دامغان را آباد می کرد.

منتخب مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به هیچ وجه قبول ندارم در کشور پول نیست و فرهنگ غلطی است که در دامغان جا افتاده است ادامه داد: یکی از اشتباهات این است که اختیارات به مراکز استان ها واگذار شده است بدون اینکه مدیریت و آموزشی باشد و مشاهده می شود همه ثروت استان در مرکز استان دپو می شود. این دپو ها و انبار ها با استخدام نیرو همراه است و باعث ایجاد اشتغال و استخدام در بخش دولت می شود و جمعیت مرکز استان را به 210 هزار نفر می رساند و شهرستانی مانند دامغان را با کاهش و فرار جمعیتی مواجه می سازد.

وی تصریح کرد: نه فرماندار و نه بخشدار و نه حتی مدیر دستگاه اجرایی در شهرستان اختیاری ندارند نظیر اینکه لوله ی آب شرب روستای آهوانو پوسیده شده است ولی هیچ کس حق قول دادن تنها بیست میلیون تومان جهت تعویض این لوله را ندارند.

حسن بیکی افزود: بیمارستان در شهری دیگر ساخته می شود ولی بدهی های پیمانکاران را با فروش خانه های سازمانی در دامغان تامین می کنند در صورتی که برای جذب نیروی خبره و زبده نیازمند خانه های سازمانی هستیم. آیا این عدالت است؟ و اگر نماینده مردم اعتراض کند انگ می زنند که او مخالف وحدت حرکت می کند.

منتخب مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روز یک قانون جدید نوشته می شود و هنوز قانون اجرا نشده اصلاحیه بعدی اش ابلاغ می شود که کارگزاران نمی دانند چه کنند.

حسن بیکی خاطر نشان کرد: تنها روستایی ها و بخش کشاورزی اقتصاد مقاومتی را اجرا می کنند و صنعت ما هر چه سرمایه گذاری می کنند بعد از چند سال اعلام ورشکستگی می کنند و واردات بی رویه خودرو را از کشور چین انجام میدهند در صورتی که به ازای هر خودرو 20 برابر آن قطعات یدکی آن وارد می شود که به چشم نمی آید.

این دیدار با حضور مدیرکل آبفای استان، بخشدار مرکزی و تعدادی روسای ادارات شهرستان با بررسی تنی چند از مشکلات این روستا به اتمام رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.