1395-03-05 10:03
525
0
32551
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

امسال ۲۴ کیلومتر از راه آهن گرگان – گنبدکاووس اجرا می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی قطعه اول راه آهن مسافری گرگان – گنبدکاووس به طول ۲۴ کیلومتر با اعتبار پیش بینی شده از منابع ملی به مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال درسال جاری خبر داد.

به گزارش گلستان ما، ابراهیم مبارک قدم روز چهارشنبه درحاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون مراحل اداری برگزاری تشریفات مناقصه اجرای این طرح ملی درحال انجام است.

وی افزود: با برگزاری مناقصه اجرای قطعه اول راه آهن گرگان – گنبدکاووس در آینده ای نزدیک، عملیات اجرایی آن نیز توسط پیمانکار از سمت گرگان آغاز می شود.

مبارک قدم اضافه کرد: تا قبل از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، اقدامات حقوقی برای آزادسازی مسیر این خط ریلی که پیش از این مطالعات و مسیر آن مشخص شده است، انجام می شود.

اجرای راه آهن گرگان – گنبدکاووس به عنوان بخشی از مسیر راه آهن شمال – مشهد از جمله مطالبات دو دهه ای مردم منطقه است و با وجود اینکه بارها توسط مسئولان درسال های گذشته خبر انجام این طرح ملی اعلام و حتی مراسم آغاز عملیات اجرایی آن برگزار شده ، اما هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.

آخرین خبر اجرایی شدن راه آهن گرگان – گنبدکاووس توسط رئیس دولت تدبیر و امید درجریان سفر استانی آذرماه ۹۳ به استان گلستان بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.