1395-03-05 06:21
2831
0
32528
با همراهی فرماندار گرگان انجام شد؛

دیدار منتخبین مردم گرگان و آق قلا با رئیس دانشگاه گلستان + تصاویر

نشستی مشترک مابین رئیس دانشگاه گلستان و نمایندگان منتخب مجلس دهم شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا برگزار شد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ نشست مشترک فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان، سید عباس حسینی فرماندار گرگان، نورمحمد تربتی نژاد و نبی هزارجریبی نمایندگان منتخب مجلس دهم شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا و حاج رضا جعفری رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان به میزبانی دانشگاه گلستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست یغمائی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک انتخاب نمایندگان، به گزارش عملکرد دوساله دانشگاه پرداختند.

رئیس دانشگاه گلستان ضمن تشریح روند رو به پیشرفت عملیات عمرانی در پردیس دانشگاه اظهار داشتند: حمایت های همه جانبه نمایندگان جدید منطقه می تواند در انجام مطلوب این مهم ما را یاری نماید که امید است با پشتکار مضاعف بزودی شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی باشیم که به تبع آن شاهد رشد و ارتقا علمی استان در سطح کشور خواهیم بود.

Golestanema7

Golestanema7

Golestanema7

Golestanema7
بازدید مسئولین مرکز استان از پردیس جدید دانشگاه گلستان

در ادامه این دیدار سید عباس حسینی فرماندار گرگان، نورمحمد تربتی نژاد نماینده منتخب مجلس دهم شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا و حاج رضا جعفری رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان به همراه فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان و یدالله هزارجریبی معاون اداری و مالی دانشگاه از پردیس جدید دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید یغمایی رئیس دانشگاه گلستان تأکید کرد: برای پیشرفت در امورات عمرانی پردیس جدید دانشگاه و تقویت فضای فیزیکی پردیس فعلی به حمایت همه جانبه مسئولین استانی و ملی نیاز است.

Golestanema13

Golestanema13

تربتی نژاد منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم راه اصلی توسعه استان از مسیر دانشگاه می گذرد و به همین دلیل دانشگاه گلستان می تواند کمک مضاعفی به توسعه استان نماید.

Golestanema13

Golestanema15

همچنین رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان به وحدت و هم دلی مسئولین دانشگاهی و اجرایی شاهد شکوفایی زودهنگام در عرصه آموزش عالی استان اشاره کردند.

Golestanema13

Golestanema13

در این بازدید نمایندگان جدید شهرستان قول مساعد همکاری در خصوص تخصیص هزینه های عمرانی جهت تسریع در عملیات ساخت و ساز پردیس جدید دانشگاه را دادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.