1395-03-03 05:02
1141
0
32400
با محوریت هماهنگی اجرایی کارگاه پیوست نگاری فرهنگی

جلسه شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید گلستان برگزار شد+ تصاویر

جلسه شورای مرکزی و مدیران کانون های بسیج اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان گلستان با حضور اکثریت اعضا تشکیل گردید.

به گزارش گلستان ما ؛ جلسه شورای مرکزی و مدیران کانون های بسیج اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان گلستان با حضور اکثریت اعضا تشکیل گردید.مهمان ویژه این جلسه سرهنگ پسرکلو معاون بازرسی سپاه نینوا استان گلستان بودند ،در ابتدا رئیس سازمان با عرض خیرمقدم به تبیین موضوع پیوست نگاری فرهنگی پرداختند.

دکتر نصرا.. نژاد در ادامه بر استفاده از تمام توان موجود در استان در برگزاری هر چه باشکوهتر این برنامه فرهنگی تاکید نمودند.

ابراهیم مهقانی؛ جانشین ریاست سازمان و دبیر ستاد اجرایی، نیز با معرفی کمیته های ستاد پیوست نگاری فرهنگی به ضرورت هماهنگی اعضای ستاد پیوست نگاری فرهنگی اشاره نمودند.

بیژن آقاپور؛ مسئول کمیته اطلاع رسانی کارگاه پیوست نگاری فرهنگی، در مورد اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی با حضور فعال و مستمر اصحاب رسانه، جراید و صدا و سیمای استان گلستان در این حوزه، مطالبی بیان نمودند.

در ادامه مدیر اجرایی ستاد پیوست نگاری فرهنگی و مسئولین کمیته های مختلف، در این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است که؛ این کارگاه فرهنگی به منظور اجرایی نمودن یکی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بحث کنترل تبعات منفی پروژه های اجرایی کشور، در استان گلستان به مدت سه روز، از تاریخ 04/03/95 تا 06/03/95 در سالن همایش خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می گردد. این برنامه نیز مزین به نام اجلاسیه 4000 شهید سرافراز استان گلستان می باشد.

IMG 0758

IMG 0759

IMG 0768

 IMG 0771

IMG 0772

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.