1395-02-12 08:03
664
0
31294
در یکسال گذشته انجام شد؛

هزینه ۱۶۶میلیارد برای بهداشت و درمان مددجویان کمیته امداد گلستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان گفت: مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۸۹میلیون ریال جهت هزینه های بهداشتی و درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلستان در سال گذشته هزینه شده است .

 به گزارش گلستان ما ؛ علی جعفری اظهار کرد: کمیته امداد به منظور رفاه حال خانواده های تحت حمایت خود خدمات مختلفی را ارائه می نماید که یکی از این خدمات در بخش بهداشت و درمان مددجویان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در این بخش ۱۶۶ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال برای نیازمندان هزینه شده، افزود: این هزینه ها در قالب بیمه خدمات درمانی با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال، اهداء ۱۹ هزار و ۲۰۰ سبد غذایی به کودکان زیر پنج سال و دارای سوء تغذیه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال، هزینه کرد ۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جهت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان و ارتقاء شاخص های بهداشتی با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

جعفری ابراز داشت: همچنین در مدت یکسال گذشته برای بیمه تامین اجتماعی ۶ هزار نفر زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال تحت حمایت این نهاد نیز مبلغ ۵۵ میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان اضافه کرد: با توجه به اینکه عمده مشکلات مددجویان پرداخت هزینه های سنگین درمان در زمان بیماری است،کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان از طریق حمایت های خیرین و اعتبارات دولتی با پرداخت بیش از ۹۵ درصد از این هزینه ها در رفع دغدغه آنان اقدام می نماید که امید داریم با حمایت های خیرین و حامیان طرح شفاء بتوانیم کمک های بیشتری به خانواده ها نیازمند ارائه نمایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.